dejwit 1 Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Witam Mam bardzo pilną potrzebę sprawdzenia czy moja sonda lambda jest sprawna czy nie. Czy jest możliwość sprawdzenia tego VAGiem, podobno w każdym motorze robi się to w inny sposób. Byłbym szczerze zobowiązany, bo szukałem na forum ale informacje są tak niespójne, że w rezultacie już nie wiem co i jak:(. P.S. Koniecznie zależy mi aby sprawdzić to VAGiem bo niestety żadnym innym urządzeniem nie dysponuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jocker01 0 Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 czesc, u mnie jak padala lambda to pojawil sie blad w module silnika. a dzialanie mozna sprawdzic w blokach pomarowych. Jezeli bledu nie ma to lambda jest ok. Pozdrawiam Jocker01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cadbp 0 Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 lambdę najlepiej sprawdzić oscyloskopem ale musi być zamontowana w aucie lub na specjalnym stanowisku pomiarowym, można też spróbować miernikiem spójrz tutaj: http://autotechnikaekspert.republika.pl/teoria.htm lub na www.elektroda.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwit 1 Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Dzisiaj znalazłem coś takiego http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t11833.0.html;highlight=aeb tylko nie jestem pewien czy mam zrobić logi dynamiczne czy jak jakiś czas temu zrobiłem logi normalne rozgrzany silnik na biegu jałowym, znajdują się tutaj jest tutaj kanał 007. Ale nie wiem czy się wam przydadzą, jutro zrobię jeszcze dynamiczne na 007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Wystarczy jak na wolnych obrotach poobserwujesz jej wskazania. Mają się zmieniać między 0 a 1Volt i to co najmniej 1 raz na sekundę. Jeśli częstotliwość zmian jest mniejsza, to sonda straciła swoje właściwości i nadaje się do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwit 1 Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Wystarczy jak na wolnych obrotach poobserwujesz jej wskazania. Mają się zmieniać między 0 a 1Volt i to co najmniej 1 raz na sekundę. Jeśli częstotliwość zmian jest mniejsza, to sonda straciła swoje właściwości i nadaje się do wymiany. No niby moja sonda zmienia wartości pomiędzy 0 a 1 volt jak napisałeś, jednakże wartości te są bardzo nierównomierne czy taka tolerancja jest dopuszczalna? Poniżej załączam wykres zależności napięcia od czasu szogun0 zerknij proszę na ten wykres czy wskazania są prawidłowe. Załączam również poprawiony link z logami o których wcześniej pisałem. Brakowało ".pdf" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Trochę powolne te zmiany. Masz 1 zmianę napięcia na 2 sekundy, powinno być 1,2 zmiany na 1 sekundę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwit 1 Opublikowano 18 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Czyli co dla świętego spokoju wymienić tą sondę?[br]Dopisany: 18 Maj 2008, 14:09 _________________________________________________dla zainteresowanych znalazłem link w którym są szczegółowo opisane zachowania sondy:), http://www.motoelektron.com/lambda.html zamówiłem już sondę jak ją wymienię podzielę się opinią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cadbp 0 Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 zacznij już psikać ją jakimś penetrującym psikadełem, bo czasami odkręcić ją to koszmar oststnio wymieniałem w golfie IV bez tego i się poddałem trzeba było popsikać kilka dni z rzędu aby puściła :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwit 1 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 odpuściła bez problemu cola,klucz 22 i młotek czynią cuda :polew: :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schogotten 0 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 w ktorym miejscu jest sonda lambda? i czy moge ja sam wykrecic czy potrzebuje jechac do mechanika? mam a4 2,6 V6 pozdrowki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misior 0 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 A co jesli u mnie sąda zmienia wartosci szybko ale pracuje w zakresie 0,5 - 1,5V ? Czy to mozliwe wogole? Badając miernikiem na wtyczce to komp podaje takie napiecie i według jakiegos tam programu (nie pamietam nazwy ale moge sie zapytac kumpla) to sa takie wersje z wyzszym napieciem. Czy to oznacza ze mam uwaloną sonde? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 może byc uwalona ale równiez może mieć za bogata mieszankę podaj parametry ze spalania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misior 0 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 podaj parametry ze spalania znaczy jakie mieszanka napewno za bogata bo smierdzi paliwem i za duzo pali. A czy moglbys sprawdzic jak odepniesz wtyczke od sonfy pod zbiorniczkiem, jakie idzie na nią napiecie z instalacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 chodzi mi o parametyry z analizatora spalin podłączyłeś VAG-a? sprawdz jakie parametry wsazuje czujnik od wody i wskaznik od wody równocześnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misior 0 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 chodzi mi o parametyry z analizatora spalin podłączyłeś VAG-a? sprawdz jakie parametry wsazuje czujnik od wody i wskaznik od wody równocześnie jesli chodzi Ci o to ze komp mysli ze silnik jest zimny to tak nie jest bo wszystkie czujniki po kolei zostały dokladnie posprawdzane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Jest coś takiego jak przesunięcie potencjału sondy, pomaga to w wykryciu zwarć. :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misior 0 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Czyli znaczy ze co prosze pana Zostawic tak i nie przejmowac sie tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwit 1 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 chodzi mi o parametyry z analizatora spalin podłączyłeś VAG-a? sprawdz jakie parametry wsazuje czujnik od wody i wskaznik od wody równocześnie devastation, jeżeli prosisz o podanie pewnych danych podaj proszę dokładniejszy sposób jak to sprawdzić bo kolega widać nie łapie co i jak ja zresztą też może czegoś więcej bym się dowiedział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 chodzi mi o parametyry z analizatora spalin podłączyłeś VAG-a? sprawdz jakie parametry wsazuje czujnik od wody i wskaznik od wody równocześnie devastation, jeżeli prosisz o podanie pewnych danych podaj proszę dokładniejszy sposób jak to sprawdzić bo kolega widać nie łapie co i jak ja zresztą też może czegoś więcej bym się dowiedział a co tu pisac dokładniej? hm? na stacjach diagnostycznych maja analizatory spalin i wszystko w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się