A4-Tomek 5 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 najprościej to na szarpaki na stacje diagnostyczną chociaż nie zawsze da sie zauważyć zużycie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
posio 0 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Kto może zna jakiś inny sposób...? A może jakie zarzucanie powodować guma na tym tylnym stabilizatorze...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rastaman 0 Opublikowano 3 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Tak jak obiecalem tak pisze dzis jestem po serwisie i wszystko jasne. Najpierw posprawdzali wszystko recznie i nic! potem na sciezke szarpaki i dalej nic wszystko elegancko amorki po 70% No to mowie zostala tylko geometria okazalo sie ze tylne lewe kolo mam skrecone do wewnatrz auta po regulacjach cacy lali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
posio 0 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 aha... to moze ja musze tez sprawdzic geometrie,bo u mnie tez tak jakos dziwnie zarzuca tyl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rastaman 0 Opublikowano 4 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 nie wiem jak u ciebie ale u mnie zawolali 100zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
posio 0 Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 To jeszcze nie ma tragedii.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 nie wiem jak u ciebie ale u mnie zawolali 100zl za geometrie dałeś 100? To ja w normalnym warsztacie zapłaciłem 45zł i auto jeździ normalnie a opony równo ścierają się. Oczywiście to nie był zakład X u pana Henia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
posio 0 Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 No tak,ale ty robiles w b5,a kolega w b6... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rastaman 0 Opublikowano 4 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 z tego co wiem to cena zalezna jest od sprzetu wykorzystywanego do tej geometri ja bylem na laserowej i to ze to ponoc jest drogie a jesli troche przeplacilem to trudno , byle problem z glowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
posio 0 Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 byle bylo profesionalnie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam7 0 Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 wymieniłem przednie tuleje belki bo były najbardziej podejrzane i problem pozostał, mechanik oglądając stare stwierdził że były dobre, amortyzatory w zależności od stacji, na jednej ok 45% a na drugiej 65%(nowej). chyba pojade na zbierzność chociaż szkoda tej stówy jak będzie trzeba i tak amory zmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się