emmess Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Witam, To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Od tygodnia zmagam się z problem z zapłonem. Po przekręceniu kluczyka napięcie na desce tylko lekko się podnosi (wskazówka lekko drgnie powyżej 8V). Na dodatek kontrolki święcą jakby słabiej. Podkreślę, że dziś wrzuciłem nowy aku (Varta 54Ah). Co ciekawe po kilkunastu próbach odpalenia nagle napięcie się pojawiło samochód odpalił. Pojeździłem trochę zgasiłem i znowu zapalił. Pojechałem na stację zgasiłem i znowu brak napięcia. Po kilku próbach zapalił znowu. Podjechałem do mechanika sprawdził ładowanie jest OK ok 13V. Potem zaczęliśmy szukać jakiegoś zwarcia, problemu z kablem albo coś ale niestety nic. Od tego momentu tylko raz udało się odpalić. Samochód został do jutra. Pierwszy mechanik sprawdził kable, świece i rozdzielacz zapłonu i poradził wymienić aku. Jak widać mało skuteczna diagnoza. Proszę o pomoc bo już ponad tydzień samochód stoi a w przyszłym tygodniu planuję wakacje...
sokal Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Mase posprawdzaj lepiej pod macha... I zobacz czy VAG jakichs bledow nie wywali - podstawa.
emmess Opublikowano 25 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2012 Masa sprawdzona i od silnika i od "budy" jest OK. Z błędów wyskoczyło (a zaraz potem usunąłem): 1176 Klucz sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 532 Napięcie zasilania sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY Ważne, że z dwoma pierwszymi błędami jeździłem chyba rok i nie było żadnych problemów.
sokal Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Sprawdz dokladnie wszystkie kable, poczysc styki, jak masz jakis multimetr to posprawdzaj sporadycznie napiecie na aku. Kiedys tak walczylem w skodzinie i konektor przy alternatorze byl zasniedzialy. Spada Ci ewidentnie napiecie, cos musi zwierac albo nie styka czasem ladowanie. Sprawdzaj te kable i dawaj znac co tam z autem... Moze sie przydac kiedys
emmess Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2012 Jest diagnoza Mechanik, który się zarzekał, że on tylko francuskie auta robi grzebał, aż znalazł niesprawną kostkę stacyjki. Jeszcze nie wymieniona, jutro ma być zrobione. Ale wystarczyło ją dobrze ścisnąć, żeby się pojawiło dobre napięcie i samochód zapalił. Gdyby ktoś z kolegów potrzebował Peugeota naprawić to polecam Tom-Car na Siemaszki 1 w Krakowie. Dam znać jutro czy wszystko OK jak odbiorę. ---------- Post dopisany 27-06-2012 at 23:13 ---------- Poprzedni post napisany 26-06-2012 at 21:46 ---------- Kostka stacyjki wymieniona. Samochód odpala bez problemów W moim samochodzie z maja 1995 była zamontowana kostka jeszcze z Audi80 ale jak czytałem w innych wątkach nie jest to regułą. P.S. jeszcze raz polecam Tom-Car dla kogoś kto jeździ francuzem. Profesjonalista a do tego spoko koleś
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się