markus85 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Witam, mam pytanie nurtuje mnie jedna rzecz, a mianowicie w komorze silnika na ścianie grodziowej praktycznie na środku widnieje takie "ustrojstwo", przypuszczam, iż ma to związek z układem doładowania ale w czym rzecz, po poruszeniu tego całego elementu który wchodzi w ścianę słychać posykiwanie powietrza. Jak puszcze ustaje, a jak np. złapię i ruszę delikatnie w prawo to zaczyna upuszczać powietrze. Nie dobierałem się do tego jeszcze, wpierw chcę uzyskać jakieś info. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam <br /><br />
Chadury89 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Podpinam sie, tez zastanawialem sie co to jest
Krzysiekcalibra Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 to i ja się podepnę bo też mnie to nurtuje
OLIVER Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Dokładnie nie zaznaczyłeś o co Ci chodzi ale chyba o ten grubszy wężyk-rurkę plastikową zaślepioną zielonym koreczkiem ... To jest rurka która idzie od pompy Vacum do serwa (wspomaganie hamulca) jak ją poruszasz to zasysa powietrze gdyż robi się nieszczelność w układzie ..a ten wężyk cieńszy w oplocie idzie na zawór N18 i N75..stan jego jest opłakany
markus85 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2012 Tak dokładnie o tą rurkę która wchodzi w ścianę grodzi, to że zassało trochę powietrza ma jakiś wpływ na hamulce?
OLIVER Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Gdy byś go wpućcił sporo i nie palił silnika i na cisnoł na hamulec to by był wysoki -twardy i nie skuteczny jeśli zapalisz silnik to sobie zaraz pompa Vacum wypompuje wpuszczone powietrze i będzie ok...:smiley:nic się nie stanie
markus85 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2012 Dzięki za info, czyli rozumiem tak ma być i nie szukać dziury w cały, a wężyki idą do wymiany wszystkie:wink:
OLIVER Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Tak to normalny objaw jak pokręcisz tą rurką ...Ona jest osadzona w takim kołnierzu gumowym i jak za bardzo nią skręcisz na bok to traci szczelność a te wężyki w oplocie to posprawdzaj pozostałe jak są w podobnym stanie to powymieniaj wszystkie na nowe ...Ja zastosowałem silikonowe i jest:good: coś takiego Podciśnienia - re5pect.pl - RACE, RALLY, DRIFT, 1/4 MILE, RALLYCROSS etc. ale decyzja należy do Ciebie .....
Chadury89 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 ile m takich przewodow potrzeba i jakiej grubosci zeby wymienic wszytskie?
OLIVER Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 ile m takich przewodow potrzeba i jakiej grubosci zeby wymienic wszytskie? 1,5m wężyk 3mm 1m wężyk 5mm uwaga przy ściąganiu starych by coś nie złamać lub urwać .....
Chadury89 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Opublikowano 28 Czerwca 2012 a 4 mm tam czasem nigdzie nie ma?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się