szewcu541 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Witam Dwa dni temu jechałem sobie spokojnie ku stacji benzynowej, FIS pokazywał że paliwa wystarczy jeszcze na ok. 20KM, lecz przy zjeżdżaniu z wiaduktu auto nagle zgasło. Udało mi się odpalić silnik (podczas zjeżdżania) ponownie na chwile i potem znowu też na chwile. Wlałem 10l ropy z kanistra do baku, ale auto dalej nie chciało zapalić. Cała sytuacja zakończyła się holowaniem i teraz auto stoi w garażu a ja nie wiem jak go odpalić. Rozrusznik normalnie kręci ale nic się nie dzieje. Może układ paliwowy się zapowietrzył i trzeba kręcić aż do skutku? Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie... Dodam że wcześniej też zdarzyło mi się jechać na rezerwie i przydarzyło mi się to samo, mechanik powiedział że układ się zapowietrzył i ponoć były jakieś luzy na zaworach dopływu paliwa. Polecił mi też żebym nie jeździł na rezerwie, bo silniki diesla tego nie lubią. Pozdrawiam
szewcu541 Opublikowano 1 Lipca 2012 Autor Opublikowano 1 Lipca 2012 Filtr niedawno wymieniany i zalany ropą a na kompie nie ma żadnych błędów
tomasl91 Opublikowano 1 Lipca 2012 Opublikowano 1 Lipca 2012 rurki poluzuj od wtryskiwaczy i krec az ropa pojdzie nimi
szewcu541 Opublikowano 1 Lipca 2012 Autor Opublikowano 1 Lipca 2012 Już tak zrobiłem, ropa cieknie (na dwóch wtryskiwaczach) ale auto nie odpala, nie ma też żadnego dymu tylko powietrze z wydechu. Więc albo za małe ciśnienie wtryskiwanego paliwa albo coś z wtryskiwaczami (VAG nie pokazuje żadnych błędów). Stawiam że gdzieś jest nieszczelność i jest za małe ciśnienie, jak znaleźć to miejsce lub gdzie najczęściej to się zdarza (między pompą wtryskową a cylindrem)?
andrzej22 Opublikowano 1 Lipca 2012 Opublikowano 1 Lipca 2012 Moze przewod od zbiornika do filtra nieszczelny. Gdyby byla nieszczelnosc w okolicach wysokiego cisnienia to bys zobaczyl bo z tego co piszesz paliwo w pompie jest. A przewodu od elektrozaworu na pompie przypadkowo nie odlaczyles ?
mar753 Opublikowano 1 Lipca 2012 Opublikowano 1 Lipca 2012 No paliwo jest na wtryskach więc elektrozawór na pewno musi być otwarty. To nieszczelność węża od baku do filtra może powodować że pompa wytwarza za małe ciśnienie?
szewcu541 Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Opublikowano 2 Lipca 2012 Paliwo dochodzi do wtrysków czy to że np. zawiera pęcherzyki powietrza jest powodem nieodpalania? Bo w ogóle nie dochodzi do samozapłonu (tylko powietrze z rury wydechowej). Bo pompa chyba nie padła?
goldi Opublikowano 2 Lipca 2012 Opublikowano 2 Lipca 2012 Wiem że już wymieniałęś filtr ale odkręć tą śrubkę z góry filtra paliwa i dolej ropy musi zapalić a odpalałeś na plaka lub inny środek w spreju jak odpali to dalej jest problem z paliwem ewentualnie podaj mu osobno paliwo z butelki
szewcu541 Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Opublikowano 2 Lipca 2012 Kręciłem przez kilkanaście sekund i zapalił. Był zapowietrzony. Dziękuję za pomoc.
sebo| Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 Na przyszłość...nie kręci sie dlugo szkoda aku. Poprostu autko bierze się na hol i odpala z 4 biegu ew. 3-ci bieg BTW> /mam taka sytuację ze po odpaleniu potrafi mi zgasnąć silnik po czym go odpalę i wszystko jest ok. Zdarzyło się już tak 3 razy w różnych sytuacjach. Miał ktos podobne zjawisko? Coś ktoś poradzi???? TERAZ jak go odpaliłem to mrugała kontrolka IMO wiec go zgasiłem. Po tym odpalałem i odrazu gasł. Po wyciągnięciu i włożeniu kluczyka w stacyjke problem zniknał. Jakies pomysły?? pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się