Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2 sprawy, dymienie i wymiana turbiny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem, że temat przerabiany pierdylion razy ale mam pytanie odnosnie tego dymienia.

Samochód kopci przy odpaleniu, nagłym przyspieszeniu jak i przy wrzuceniu wyzszego biegu tzn. jak jadę powolutku i wrzucę juz 3 bieg i przy obrotach 1600 RPM wciskam gaz na 3 biegu. Tak samo jest z 4 biegiem.

Co moze byc tego powodem??

Dodam, ze autko ma nalatane 273 kkm i ma chipa na 170 koni i przed wjechaniem na hamownie rok temu w maju kopciło tak jak teraz. Po remapie było zero dymu. Problem powrócił jakies 2 miesiące temu.

Myślicie, że powinienem podjechać na korekte softu??

Druga sprawa to chciałbym wymienić turbo na wydajniejsze jak już bym jechał na korekte softu. Jakie w takim razie proponujecie??

Czekam na podpowiedzi

Opublikowano

No i teraz sie zacznie ( SOOOOORY ) :grin:

Opublikowano

Dieselki lubią przy odpaleniu lekko zakopcić. Jeżeli na czarno to nie ma co się bardzo martwić (chyba że bierze olej) U mnie po chipie jak na 3 biegu przycisnę to za mną czarna chmura dymu zostaje ;D ale oleju ani troche nie bierze i spalanie jest na poziomie 5,5 l w cyklu mieszanym więc się zbytnio nie martwię, gorzej jak by kopciło na biało lub niebiesko....

Opublikowano
No i teraz sie zacznie ( SOOOOORY ) :grin:

Co masz na myśli Pixi??

---------- Post dopisany at 15:54 ---------- Poprzedni post napisany at 15:51 ----------

Dieselki lubią przy odpaleniu lekko zakopcić. Jeżeli na czarno to nie ma co się bardzo martwić (chyba że bierze olej) U mnie po chipie jak na 3 biegu przycisnę to za mną czarna chmura dymu zostaje ;D ale oleju ani troche nie bierze i spalanie jest na poziomie 5,5 l w cyklu mieszanym więc się zbytnio nie martwię, gorzej jak by kopciło na biało lub niebiesko....

Kopci czarnym dymem a spalanie w miescie to 8,5 litra.

Opublikowano

A olejek bierze? Ja zauważyłem że mi bierze 900ml/10000km i tez kopci. Kupiłem BRD teraz moim zdaniem to turbo wcina ten olej dlatego kopci.

Opublikowano

u mnie jest tak samo jak u Ciebie Paweł mam przebieg 280 i oleju mi nic nie bierze wydaje mi się że turbina będzie się kończyć

Opublikowano
A olejek bierze? Ja zauważyłem że mi bierze 900ml/10000km i tez kopci. Kupiłem BRD teraz moim zdaniem to turbo wcina ten olej dlatego kopci.

Oleju nie bierze ani grama a dodam, że nieraz mu wygarniam bo co jakis czas jadę do PL więc 16 godzin ciągłej jazdy po 160km/h na autostradzie

---------- Post dopisany at 20:22 ---------- Poprzedni post napisany at 20:20 ----------

u mnie jest tak samo jak u Ciebie Paweł mam przebieg 280 i oleju mi nic nie bierze wydaje mi się że turbina będzie się kończyć

U mnie od przebiegu 260 kkm słychac takie szuranie jak po przygazowaniu auto schodzi z obrotów. Wydaje mi sie, że turbo wydaje właśnie taki dzwięk

Opublikowano

moze kwetia regulacji pompek... podepnij to pod kompa i zrób logi trzeba zobaczyc parametry czy odpowiednia jest dawka powietrza do dawki paliwa jak przepływka liczy itd...

co do turbo bardziej wydajnego to 2.0TDI 170km- BRD i pompki od 150tki

Opublikowano

mi dymi jak kazdy diesel nie ma sie co przejmowac mozesz sobie porobic logi dynamiczne i bedziesz mial pewnosc

Opublikowano
i spalanie jest na poziomie 5,5 l w cyklu mieszanym

a świstak siedzi i ....takie spalanie to chyba z kasprowego przy rozłożonym żaglu - sorki za ot, ale w trasie i przy wyłączonej klimie to ok. ale nie przy mieszanym :facepalm: (mi jakoś nie chce zejść niżej niż 6,5l mieszany + klima ale co to za jazda :wallbash:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...