Pawlo 2004 Opublikowano 2 Lipca 2012 Opublikowano 2 Lipca 2012 Wiem, że temat przerabiany pierdylion razy ale mam pytanie odnosnie tego dymienia. Samochód kopci przy odpaleniu, nagłym przyspieszeniu jak i przy wrzuceniu wyzszego biegu tzn. jak jadę powolutku i wrzucę juz 3 bieg i przy obrotach 1600 RPM wciskam gaz na 3 biegu. Tak samo jest z 4 biegiem. Co moze byc tego powodem?? Dodam, ze autko ma nalatane 273 kkm i ma chipa na 170 koni i przed wjechaniem na hamownie rok temu w maju kopciło tak jak teraz. Po remapie było zero dymu. Problem powrócił jakies 2 miesiące temu. Myślicie, że powinienem podjechać na korekte softu?? Druga sprawa to chciałbym wymienić turbo na wydajniejsze jak już bym jechał na korekte softu. Jakie w takim razie proponujecie?? Czekam na podpowiedzi
sebastiank1 Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 Dieselki lubią przy odpaleniu lekko zakopcić. Jeżeli na czarno to nie ma co się bardzo martwić (chyba że bierze olej) U mnie po chipie jak na 3 biegu przycisnę to za mną czarna chmura dymu zostaje ;D ale oleju ani troche nie bierze i spalanie jest na poziomie 5,5 l w cyklu mieszanym więc się zbytnio nie martwię, gorzej jak by kopciło na biało lub niebiesko....
Pawlo 2004 Opublikowano 3 Lipca 2012 Autor Opublikowano 3 Lipca 2012 No i teraz sie zacznie ( SOOOOORY ) Co masz na myśli Pixi?? ---------- Post dopisany at 15:54 ---------- Poprzedni post napisany at 15:51 ---------- Dieselki lubią przy odpaleniu lekko zakopcić. Jeżeli na czarno to nie ma co się bardzo martwić (chyba że bierze olej) U mnie po chipie jak na 3 biegu przycisnę to za mną czarna chmura dymu zostaje ;D ale oleju ani troche nie bierze i spalanie jest na poziomie 5,5 l w cyklu mieszanym więc się zbytnio nie martwię, gorzej jak by kopciło na biało lub niebiesko.... Kopci czarnym dymem a spalanie w miescie to 8,5 litra.
P-U-M-A Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 A olejek bierze? Ja zauważyłem że mi bierze 900ml/10000km i tez kopci. Kupiłem BRD teraz moim zdaniem to turbo wcina ten olej dlatego kopci.
sebus3 Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 u mnie jest tak samo jak u Ciebie Paweł mam przebieg 280 i oleju mi nic nie bierze wydaje mi się że turbina będzie się kończyć
Pawlo 2004 Opublikowano 3 Lipca 2012 Autor Opublikowano 3 Lipca 2012 A olejek bierze? Ja zauważyłem że mi bierze 900ml/10000km i tez kopci. Kupiłem BRD teraz moim zdaniem to turbo wcina ten olej dlatego kopci. Oleju nie bierze ani grama a dodam, że nieraz mu wygarniam bo co jakis czas jadę do PL więc 16 godzin ciągłej jazdy po 160km/h na autostradzie ---------- Post dopisany at 20:22 ---------- Poprzedni post napisany at 20:20 ---------- u mnie jest tak samo jak u Ciebie Paweł mam przebieg 280 i oleju mi nic nie bierze wydaje mi się że turbina będzie się kończyć U mnie od przebiegu 260 kkm słychac takie szuranie jak po przygazowaniu auto schodzi z obrotów. Wydaje mi sie, że turbo wydaje właśnie taki dzwięk
SotoM Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 moze kwetia regulacji pompek... podepnij to pod kompa i zrób logi trzeba zobaczyc parametry czy odpowiednia jest dawka powietrza do dawki paliwa jak przepływka liczy itd... co do turbo bardziej wydajnego to 2.0TDI 170km- BRD i pompki od 150tki
michail55 Opublikowano 4 Lipca 2012 Opublikowano 4 Lipca 2012 mi dymi jak kazdy diesel nie ma sie co przejmowac mozesz sobie porobic logi dynamiczne i bedziesz mial pewnosc
Rafi78 Opublikowano 4 Lipca 2012 Opublikowano 4 Lipca 2012 i spalanie jest na poziomie 5,5 l w cyklu mieszanym a świstak siedzi i ....takie spalanie to chyba z kasprowego przy rozłożonym żaglu - sorki za ot, ale w trasie i przy wyłączonej klimie to ok. ale nie przy mieszanym (mi jakoś nie chce zejść niżej niż 6,5l mieszany + klima ale co to za jazda )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się