molek86 Opublikowano 5 Lipca 2012 Opublikowano 5 Lipca 2012 Witam. mam problem poniewaz zrobilem remont silnika ale cos mi tu nie pasuje przed remontem kompresja wynosila 12 ,9 , 11 ,11 a wiec postanowilem zrobic remot.robil to znajomy co zostalo zrobione wymienione uszczelniacze zaworo, planowana glowica , uszczelka pod glowice , dotatre zawory wymienione pierscienie . oraz panewki korbowodowe. i efekt po zlozeniu taki iz dalej z pod korka oleju po odkreceniu wydostaja sie spaliny. moze tak ma byc?? to cale dopalanie spalin?? kompresja zaraz po zlozeniu wyniosla rowno po 9 barow na kazdym tloku. w sobote jade na ponownym pomiar po dystansie 600km.ksiazka sam naprawiam audi a4 podaje cisnbienie od 0.9 -1.4 MPa minimalne wynosi 0.75MPAa a dla silnika z turbodoladowaniem wynosi 0.7MPa. i moje pytanie czy mam podwody do zmartwien i ponownego rozbierania motoru? skad te spaliny?? (odma przeczyszczona od poczatku do konca) chyba ze jakis zaworek zwrotny gdzies nawalil) czy kompresja jest w porzadku ?? z gory dziekuje i pozdrawiam!!
darkle Opublikowano 6 Lipca 2012 Opublikowano 6 Lipca 2012 Na razie nie ma co się martwić. Zrób z 1500km zgodnie z zasadami docierania silnika i zmierz ciśnienie. Jak silnik się dotrze to i przedmuchy będą mniejsze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się