kamilszym21 Opublikowano 6 Lipca 2012 Opublikowano 6 Lipca 2012 Witam, Zauważyłem, że gdy jadę i wciskam gaz do podłogi np. na 3 biegu to przy 3 tysiącach obrotów lekko jakby go przytykało ale potem wszystko wraca do normy. Zjawisko również występuje gdy zapalam, auto powoli wchodzi na luźne obroty, czasami strzałka obrotomierza zafaluje wyżej ponad tysiąc ale wszystko po chwili jest ok. Czego to jest wina? Turbina, wtryski, zapowietrzony układ? Dodam, że ostatnio jeździłem dużo na rezerwie i podejrzewam, że mógł mi wpaść jakiś syf w układ paliwowy. Dajcie znać co to może być bo nie chcę wydawać pieniędzy na darmo...
Dev Opublikowano 6 Lipca 2012 Opublikowano 6 Lipca 2012 kierownice VTG zasyfione turbo do czyszczenia, kat do wywalenia
kamilszym21 Opublikowano 6 Lipca 2012 Autor Opublikowano 6 Lipca 2012 jak można wyczyścić te kierownice? o co chodzi z tym kątem?
posio Opublikowano 6 Lipca 2012 Opublikowano 6 Lipca 2012 Nie chodzi o kąt,tylko o katalizator,bo już jest zatkany...
Biszczan Opublikowano 6 Lipca 2012 Opublikowano 6 Lipca 2012 http://a4-klub.pl/warsztat-zrob-to-26/all-tdi-czyszczenie-kierownic-vtg-49491/ Jeżeli nigdy tego nie robiłeś, nie masz czasu ani narzędzi to oddaj komuś kumatemu kto dobrze to zrobi. Jeśli nie masz dostępu do kabla i programu żeby wykonać logi to umów się z kimś z forum żeby mógł Tobie pomóc. Diagnostyka VAG Poczytaj trochę, przyda Ci się... koledze wyżej chodziło o to, żebyś usunął katalizator. Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się