paulooo Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 jak w temacie, zauważyłem stuki przy szybkim ruszaniu kiera w prawo i lewo, diagnosta cos szepnał o drążkach, a wiec wymieniłem wszystkie wraz z koncówkami a stuki dalej sa, dodam jeszcze ze na starych drązkach luzów nie było. Moje pytanie do was gdzie jest sruba do kasowania luzów, jak sie dostac, mile widziane zdjecia. Cos słyszałem też ze jest to na krótka mete ale jak narazie musze sie zadowolic tymże sposobem.
.Pablo. Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 Musisz poszukać na maglownicy przeważnie jest w okolicy łączenia kolumny i magla. Ps za mocne skręcenie spowoduje że kierownica nie będzie ci odbijała.
SotoM Opublikowano 21 Lipca 2012 Opublikowano 21 Lipca 2012 sdejmij osłone pod silnikiem zbuduj sobie z klusz sztorcowych przedłuzkke na 60cm z nasadka 18mm i od dołu na wprost ro góry masz jakby nakretke na jej srodku jest zaslepk gumowa. ciezko napewno bedzie szła ale ja całkowicie odkrecaj nie zdziw sie ze odkrecasz jedna wielka tuleje. wykrec ta tuleje w niej bedzie spręzyna długosci 2cm moze przy wyjmowaniu tuleji wyparnie tez tłoczek lub zostanie i za chwile sam spadnie - razem z miedziana pół paneką. wyczysc to wszystko równiez w srosku przekładni. (zaden płyn ci nie wylecie bez stresu) szmata piowycieraj ile dasz rade wszystko w srodku i równiez ten tłoczek z pół paneka.... po wyczyszczeniu nałóz na to wszystko smar moze byc nawet ten do łozysk potrzebujesz go dosłownie z 30g. posmaruj ten cały tłoczek po bokach i paneweczke oraz oring na tuleji która to wszystko trzyma... wkrec to spowrotem z tym ze na zasadzie sprawdzania luzu lub stuku na przekładni... jesli skrecisz za mocno przekładnie ta sruba to w czasie jazdy nie bedzie ci odbijała kierownica w tedy nalzy odpuszcis ta śrube... i to by było na tyle... sruba wyzej co jest jakby w poziomie na klucz 24mm to nie dotykaj jej. ona cie nie interesuje. ta centralnie która patrzy w dół sie zjamij...tak jak wyzej ci napisalem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się