SebolA4 1 Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Co może powodować nieszczelność rurki lub przerwanie tego połączenia zaznaczonego na foto? Za co odpowiedzialna jest ta rurka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 To jest rurka od odmy. Jak masz tam nieszczelnosc to tak jakbyś miał dziure w dolocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Ja mam pęknięty ten trójnik za pokrywą zaworów, ale jakoś objawów nie ma żadnych hmm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 ale masz przez to utrate cisnienia, moze niewielką ale zawsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 To ja jeszcze dodam że może Ci zasysać powietrze nie zmierzone przez przepływomierz. Masz teraz 2 opcje albo pruć wszystko i pospawać / wymienić albo zaślepić wejście do dolotu przy gumie od turbo a na koniec metalowej rurki założyć mały filterek. Wybór nalezy do Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebolA4 1 Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Dzięki za podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się