SowaBezOka Opublikowano 21 Lipca 2012 Opublikowano 21 Lipca 2012 - Zastanawia mnie nastepujacy fakt - od czego sa przewody wychodzace od strony chlodnicy sa zaslepione (stojac przodem do maski auta - koniec wezy znajduje sie po prawej stronie, a swoj poczatek maja z lewej). Tak ma byc w oryginale??
SowaBezOka Opublikowano 21 Lipca 2012 Autor Opublikowano 21 Lipca 2012 jest foto w temacie, chodzi o te dwa (z tym dziwnym szpikulcem) i ten drugi zapocony... link do fotki
spetsnaz Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 Chłodnica wspomagania. Ktoś założył nowszy przód przy ostatnim dzwonie nie podłączając chłodnicy wspomagania bo w Twoim 1Z`cie jej nie było.
SowaBezOka Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Opublikowano 29 Lipca 2012 @spetsnaz - Milo z jego strony, co teraz z tym zrobić? Te przewody powinny gdzieś iśc? Czy są prawidłowo zakończone? Sprawdzilem etke i to jednak nie to. Moje weze maja swoj poczatek przy chlodnicy... Tutaj na zdjeciu pokazalem gdzie maja swoj poczatek owe węzę (są one aluminiowe czy metalowe, nie sa gumowe i akurat sa przesloniete wezem od turbiny oraz dolotem powietrza, ale pokazalem wysokosci na jakich sie znajduja i wychodza one z chlodnicy cieczy) Link do fotki [+] Znalazlem dobre zdjecie. Weze oznaczone jako 1 oraz 2. ---------- Post dopisany at 12:48 ---------- Poprzedni post napisany at 12:09 ---------- Z tego co zauwazylem chlodnice te wystepuja ze skrzynia automatyczna, ECU rowniez mialem zakodowany pod automat. Wiec jesli dobrze mysle, to te weze moge wyrzucic i zaslepic odrazu przy wyjsciu. Sprawdzilem VIN i co sie okazuje siedzial w nim automat. Fajnie, ze oryginalna chlodnica zostala zachowana, dowodzi to tego, ze auto nie bylo klepane z przodu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się