ja74687 Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 Witam Serdecznie Mam pytanie u mnie na zapłonie nie pracuje pompa paliwa zaczyna pracować dopiero jak rozrusznik chodzi i przez to ciężko mi samochód odpala jak dłużej postoi, przekaźnik w ogóle nie stuka po przekręceniu zapłonu zaczyna działać dopiero jak rozrusznik chodzi czy u was jest tak samo że pompa pracuje dopiero przy rozruszniku ?? Moim zdaniem powinna pod pompować sobie ciśnienie na zapłonie i się wyłączyć. Moja bryka to A4 95r. 1,8 ADR. Dodam że VAG nie wskazuje żadnych błędów
wojtek79 Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 Mam ten sam rocznik i silnik co ty i jest tak samo. Pompa paliwa startuje dopiero z rozrusznikiem, silnik pali od razu bez zędnego kręcenia nawet jak postoi dzień czy dwa. 1
Roberto90 Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 U mnie to samo, ten sam silnik. Pali od strzała po nawet dłuższym postoju. Wina tkwi gdzie indziej...
ja74687 Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Opublikowano 29 Lipca 2012 Ok. Znalazłem jeszcze jedną rzecz która mnie zainteresowała na bezpieczniku nr 34 gdy włączę zapłon mam 1,38 V to normalne czy nie co może powodować taki spadek napięcia i do czego w ogóle ten bezpiecznik jest. Pozdrawiam
miloszvip Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 a ja mam problem,bo pali mi bezpiecznik od pompy paliwa? Dlaczego tak robi?W czym tkwi problem?
wojtek79 Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 Bezpiecznik nr 34 jest opisany tak: - 15A - sterowanie silnikiem /- niestety nie wiem za co konkretnie odpowiada bo tak samo jest opisany bezpiecznik nr 29, tylko że on ma wartość 20A ---------- Post dopisany at 18:23 ---------- Poprzedni post napisany at 18:21 ---------- a ja mam problem,bo pali mi bezpiecznik od pompy paliwa? Dlaczego tak robi?W czym tkwi problem? Często pali ci ten bezpiecznik czy sporadycznie. Może pompa się kończy i coś tam przyciera.
ja74687 Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Opublikowano 29 Lipca 2012 Ale moim zdaniem napięcie na tym bezpieczniku powinno być ok 12 V a jest 1,38 V czy tak powinno być czy gdzieś jest przerwa ?? A w sprawie pompy to robi ci się podciśnienie w baku powinno być słyszalne syczenie w okolicy korka wlewu paliwa ??
wojtek79 Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 na bezpieczniku nr 34 gdy włączę zapłon mam 1,38 V to normalne czy nie Byłem w aucie i sprawdziłem u siebie: W spoczynku 0.0 V, po załączeniu stacyjki 0.9 V, po uruchomieniu silnika 13,8 V.
ja74687 Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Opublikowano 29 Lipca 2012 ok dzięki wielkie czyli wszystko jest dobrze Mam jeszcze pytanko jaki macie przekaźnik od pompy paliwa chodzi mi o numer bo u mnie podobno gazownik zmienił jakoś go już się pogubiłem samochód po dłuższym postoju ma problem odpalić wszystko sprawdzone włącznie z lpg wszystko szczelne i sprawne a samochód nadal ciężko odpala
miloszvip Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 Ale moim zdaniem napięcie na tym bezpieczniku powinno być ok 12 V a jest 1,38 V czy tak powinno być czy gdzieś jest przerwa ?? A w sprawie pompy to robi ci się podciśnienie w baku powinno być słyszalne syczenie w okolicy korka wlewu paliwa ?? mialem problem z zaworem elektrostatycznym...ale zmieniłem i juz nie słychać zadnego syczenia.... tylko pali raz na jakiś czas... nie wiem czy to nie jest wina pompy paliwa;/(może dostała jak było za duże ciśnienie w baku) dodam również,że mam problem z pływakiem(zle pokazuje,chodzi jak chce)
ja74687 Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Opublikowano 30 Lipca 2012 to mogło ci zbiornik wygiąć będziesz musiał zajrzeć do baku i zobaczyć co tam się stało
miloszvip Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 zaraz zdjecia wstawie bo zrobilem zdjecia z pod auta ---------- Post dopisany at 18:17 ---------- Poprzedni post napisany at 18:13 ---------- zdjęcie(2).JPG - Speedy Share - upload your files here link do zdjecia baku;P
ja74687 Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Opublikowano 30 Lipca 2012 ale bak masz plastikowy więc po wygięciu powrócił do normalnych rozmiarów bez wyjęcia wszystkiego chyba się nie obejdzie na zdjęciu wygląda normalnie
miloszvip Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 więc jaka przeczyna palenie bezpiecznika?
ja74687 Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Opublikowano 30 Lipca 2012 tego nie wiem u mnie to wymiana tego elektro zawóru pomogła co jest na obudowie filtra paliwa (zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa) może poprostu pompa ci się zacierać zaczyna a ten bezpiecznik pali się zaraz po odpaleniu czy jak pochodzi już bryka trochę ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się