anderllh Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 nie ma to związku z odpinaniem zaworu sterującego, kod błędu byłby inny. ostatnie serie sterowników edc15p+ wyłapują różnice miedzy zadanym przepływem a rzeczywistym i sypią błędami, samo podbicie wartości w głównej mapie sterującej nie rozwiąże problemu. znane mi są trzy metody jak sobie z tym poradzić, a może jest ich więcej...każda skuteczna
juby_p Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 jeśli mam sterownik 038906019LJ numer softu 370445 to mam spodziewać się że podbicie wartości nic nie da?
anderllh Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 jeśli mam sterownik 038906019LJ numer softu 370445 to mam spodziewać się że podbicie wartości nic nie da? tak, nic nie da.
P-U-M-A Opublikowano 31 Lipca 2012 Autor Opublikowano 31 Lipca 2012 i Krystian i danielom macie rację wpisuje się max wartości i działa (850) ja tak zrobiłem u siebie jest kilka a dokładnie 3 mapy EGR bo są 3 kodowania sterownika A wracając do tematu czyżby korekta polegała na wgraniu gotowego programu? Myślę że firma ecu project pisze samemu programu albo przynajmniej modyfikuje te które już mają.
juby_p Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 jeśli mam sterownik 038906019LJ numer softu 370445 to mam spodziewać się że podbicie wartości nic nie da? tak, nic nie da. Nie znam się aż tak bawię się na swoim aucie w chiptuning, znalazłem taki opis w necie i tak ustawiłem tylko ze nie wywala mi żadnych błędów, no nic ale i tak będę szukał dalej od ponad tygodnia a pierwsze 7 dni jeździłem na oryginalnym sofcie z mapa EGR na 850.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się