Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem po Korekcie Programu


P-U-M-A

Rekomendowane odpowiedzi

nie ma to związku z odpinaniem zaworu sterującego, kod błędu byłby inny.

ostatnie serie sterowników edc15p+ wyłapują różnice miedzy zadanym przepływem a rzeczywistym i sypią błędami, samo podbicie wartości w głównej mapie sterującej nie rozwiąże problemu.

znane mi są trzy metody jak sobie z tym poradzić, a może jest ich więcej...każda skuteczna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli mam sterownik 038906019LJ numer softu 370445 to mam spodziewać się że podbicie wartości nic nie da?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i Krystian i danielom macie rację wpisuje się max wartości i działa (850) ja tak zrobiłem u siebie jest kilka a dokładnie 3 mapy EGR bo są 3 kodowania sterownika :)

A wracając do tematu czyżby korekta polegała na wgraniu gotowego programu? ;)

Myślę że firma ecu project pisze samemu programu albo przynajmniej modyfikuje te które już mają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli mam sterownik 038906019LJ numer softu 370445 to mam spodziewać się że podbicie wartości nic nie da?

tak, nic nie da.

Nie znam się aż tak bawię się na swoim aucie w chiptuning, znalazłem taki opis w necie i tak ustawiłem tylko ze nie wywala mi żadnych błędów, no nic ale i tak będę szukał dalej od ponad tygodnia a pierwsze 7 dni jeździłem na oryginalnym sofcie z mapa EGR na 850.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...