Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zaślepienie egr


adasio13

Rekomendowane odpowiedzi

Nie zauważyłem dłuższego nagrzewania w okresie zimowym....wiec nie wiem o czym wy piszecie...po to macie dogrzewacze obiegu wody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej poprzedniej A4 AFN miałem zaślepiony EGR z obu jego stron i przez trzy lata eksploatowania wszystko było ok. Nie wywalałem rurki doprowadzającej spaliny do kolektora ssącego żeby wszystko wyglądało ory. Dodatkowo do przewodu zasilającego podciśnieniem N18 wcisnąłem kulkę i założyłem go na swoje miejsce. Zrobiłem tak żeby niepotrzebnie nie "marnować" podciśnienia skoro i tak nie steruje N18, ale to nie jest konieczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zauważyłem dłuższego nagrzewania w okresie zimowym....wiec nie wiem o czym wy piszecie...po to macie dogrzewacze obiegu wody

a w którym miejscu masz zaślepione

---------- Post dopisany at 09:55 ---------- Poprzedni post napisany at 09:53 ----------

http://img585.imageshack.us/img585/5263/egrui6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy a kto mi powie gdzie najlepiej zasleoic w a4 b7 2.O 16v:hi:

zaslepianie EGR w 2.0 tdi 16 V jest zlym pomyslem. Zaslepienie skutkuje bardzo dlugim czasem nagrzewania silnika zima.

---------- Post dopisany at 10:58 ---------- Poprzedni post napisany at 10:54 ----------

Nie zauważyłem dłuższego nagrzewania w okresie zimowym....wiec nie wiem o czym wy piszecie...po to macie dogrzewacze obiegu wody

Dogrzewacze sa w R4 VP.

W PD 8V szczegolnie po 2004 roku czyli BKE, BPW i podobne rowniez znacznie wydluza sie czas nagrzewania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zauważyłem dłuższego nagrzewania w okresie zimowym....wiec nie wiem o czym wy piszecie...po to macie dogrzewacze obiegu wody

Większość użytkowników R4 nawet nie wie o "dogrzewaczach".

A po 10 czy 15latach i tak większość z nich nie działa, więc przy tym założeniu można powiedzieć, że zaślepienie EGR powoduje wydłużenie nagrzewania:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

armistead

quote_icon.png
Zamieszczone przez
Fahoo
viewpost-right.png

Nie zauważyłem dłuższego nagrzewania w okresie zimowym....wiec nie wiem o czym wy piszecie...po to macie dogrzewacze obiegu wody

Większość użytkowników R4 nawet nie wie o "dogrzewaczach".

A po 10 czy 15latach i tak większość z nich nie działa, więc przy tym założeniu można powiedzieć, że zaślepienie EGR powoduje wydłużenie nagrzewania:wink:

Jak podgrzewacz nie działa to wystarczy wymienić w nim świece. Moc podgrzewania jest uzależniona od temperatury zewnętrznej. Może się załączyć jedna, dwie lub trzy świece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to wiem:naughty:

ale większość użytkowników diesli nie.

Ba, nawet sprzedawcy w sklepach robią wielkie oczy jak im się powie o tych świecach:wink:

EOT:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musashi

user-offline.png

Mam PD 8v , a nie VP , podgrzewacz jest tak samo w pasku AVF

marcin120383

mam całkowicie usunięty przewód doprowadzjacy spaliny i podciśńienie przerobione bez zaworu n18 ,do tego w sofcie wyłaczona prace egr....fizycznie zdemontowany n18 i dezaktywowaną informację w sofcie o braku n18

Auto nagrzewa się do 70` po ok 3 km do 90` po 5 przy temp zewnętrznej tak jak teraz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...