Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zaślepienie egr


adasio13

Rekomendowane odpowiedzi

:hi:to szybka piłka które miejsce 1,2,3

i czy dla motoru nie jest szkodliwe pozdro

---------- Post dopisany at 07:37 ---------- Poprzedni post napisany at 07:36 ----------

egrui6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:to szybka piłka które miejsce 1,2,3

i czy dla motoru nie jest szkodliwe pozdro

---------- Post dopisany at 07:37 ---------- Poprzedni post napisany at 07:36 ----------

http://img585.imageshack.us/img585/5263/egrui6.jpg

:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR zaslepione od dolotu spalin cos takiego

IMG_0078.jpg

<br /><br />

blacha ze stali nierdzewnej 1mm i uszczelka wycieta na wzor tej ori plua dwa otworki zaslepione nie na jakies patyczki tylko nagwintowane M6 i na klej silikonowy wkrecone dwie zaslepki i wszystok jest dobrze such i czysto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Speckom a czy wziąłeś pod uwagę że taka "blaszka z puszki po browarze" może pod wpływem gorąca się przepalić i przypadkiem wpaść do silnika ?? Osobiście nigdy nie zrobiłbym takiego druciarstwa. Solidna zaślepka kosztuje raptem 7 zł, zakładasz i masz spokój a nie jakieś wynalazki... Jeszcze raz to podkreślę, totalne druciarstwo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem wiem ,to nie zbyt pewne na długą mete . ale zeby sprawdzic czy cos daje zaslepienie to jest dobry patent, ja u siebie wywalilem totalnie egr ( blaszka z mosiadzu wstawiona przed ta gietka rurke)

egrui6.jpg

---------- Post dopisany at 12:57 ---------- Poprzedni post napisany at 12:56 ----------

czyli miejsce 2 będzie najlepsze rozumiem

a daje się jakiś silikon do uszczelnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zaślepiłem sobie w AFN w miejscu nr2 i zauważyłem że lepiej ciągnie od dołu ale pocił mi się EGR i dożuciłem drugą zaślepkę w miejscu nr 1 czyli zaślepione w dwóch miejscach i wydaje mi się że jest jeszcze lepiej :) błedów na vagu nie ma żadnej śróbki nie mam w wężyku podciśnienia może powinienem wsadzić coś ale czy będzie różnica ? pozdro i ja jestem za a na zimę zawsze można odślepić :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zaślepiłem sobie w AFN w miejscu nr2 i zauważyłem że lepiej ciągnie od dołu ale pocił mi się EGR i dożuciłem drugą zaślepkę w miejscu nr 1 czyli zaślepione w dwóch miejscach i wydaje mi się że jest jeszcze lepiej :) błedów na vagu nie ma żadnej śróbki nie mam w wężyku podciśnienia może powinienem wsadzić coś ale czy będzie różnica ? pozdro i ja jestem za a na zimę zawsze można odślepić :decayed:

i właśnie o taką odpowiedz mi chodziło a powiedz masz to tylko założone samą zaślepkę czy jakiś silikon dawałeś :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepszym aczkolwiek trochę lepszym wyjściem jest całkowite usunięcie zaworu egr i wstawienie kolektora dolotowego z silnika awx.

Minus to dłuższe nagrzewanie się w zimę ale nie jest to jakaś wielka tragedia. Oprócz tego same plusy - jeżdżę tak już chyba ze 2 lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepszym aczkolwiek trochę lepszym wyjściem jest całkowite usunięcie zaworu egr i wstawienie kolektora dolotowego z silnika awx.

Minus to dłuższe nagrzewanie się w zimę ale nie jest to jakaś wielka tragedia. Oprócz tego same plusy - jeżdżę tak już chyba ze 2 lata.

a na zimę też zaślepiony :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.To fakt...po zaślepieniu EGR auto dłużej się nagrzewa.W zimie masakra.

2.Użycie blachy z puszki jest bardzo "kulawym" pomysłem.Dwa razy po ok 10tys km blaszka wylądowała w silniku.Oczywiście żadnych szkód nie narobiła ,ale szkoda czasu. (wypala się).

3.generalnie sprawny (czysty) EGR można wyłączyć w Ecu silnika (edycja wpisów w bloku adaptacyjnym).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps1. Marcin120383 żadnego silikonu nie dawałem za uszczelkami proste blaszki i tyle.

ps2. dołączam się do pytania zawsze to lepiej wiedzieć niż nie :wink:

pozdro:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już wywalać egr to warto się zaopatrzyć w uszczelki pod ssący i go zdemontować i wypalić cały syf który się tam nazbierał,mój kolektor tlił się przez dobre 15min resztę wyskrobałem ale to już był popiół nie smoła.Druga sprawa kolektor można bez problemu zaspawać i problem z głowy.Co do zimy nie zauważyłem,żeby miał problemy z dogrzewaniem,jeśli nawet grzał się dłużej to różnica minimalna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

---------- Post dopisany at 07:37 ---------- Poprzedni post napisany at 07:36 ----------

http://img585.imageshack.us/img585/5263/egrui6.jpg

zaślepione w miejscu 1i 2

dobrze jest jak nie to proszę o odpowiedz to poprawię :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zaślepiłem w 1 i 3 (przy kolektorze wydechowym), zaślepki wykonałem sam z blachy 2mm, zajęło mi to jakieś pół godziny z fleksem, szlifierką stołową i wiertarką. Tak jak koledzy pisali silnik twardo pracuje i nagrzewa się dłużej u mnie to jakieś 10km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...