bondi Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 Witam serdecznie szanownych klubowiczów.Mam pytanie odnośnie Turbo,jakie zainstalowac w moim "olimpijczyku".Ze względu na "zawieszające" sie turbo i koniecznośc jego demontażu,chętnie w to miejsce zaadoptowałbym coś "wydajniejszego".Seryjna moc to bagatela 110 Km.ale nie jak na konikach,tak na momencie by mi najbardziej zależało.Oczywiscie w ramach rozsądku jesli chodzi o spalanie i żywotnośc silniczka.Więc.Jakie TURBO,jakie parametry itd.Z góry dzięki za pomoc...
SotoM Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 co bys nie załozył musi byc ingerencja w soft... bo to ze zamontujesz AWX/AVF lub BRD to ci nic nie da. aby to lepiej pompowało to musi byc dodane paliwa turbo zasilane jest spalinami...a zeby było wiecej spalin trzeba podlac paliwa a zeby podlac paliwa sa rózne metody...
bondi Opublikowano 31 Lipca 2012 Autor Opublikowano 31 Lipca 2012 hmm.ALe ja zdaje sobie sprawe,ze jest konieczna indywidualna mapa pod konkretne modyfikacje mechaniczne silnika.To oczywiste.I nikt tu za darmo jezdzic nie chce.Tylko byc moze ktos z Was klubowicze juz przechodzil podobne łamigłówki jakie turbo zamontowac ,by osiagnąc "cos" wiecej niz z seryjnego turbo po "remapie". (mam na mysli moc w granicach 180km i około 400 NM) o ile to możliwe,ale mysle,że tak...
pioteros Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 Na samym turbo do 180 raczei nie dojedziesz, moze ze 160 uzyskasz, bedziesz musial zainwestowac tez we wtryski conajmniej 0.216stki i wiekszy ic Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
bondi Opublikowano 31 Lipca 2012 Autor Opublikowano 31 Lipca 2012 No i to mi się zaczyna podobac...podobno można wymienic same końcówki wtrysków....wątek sie rozwija,czekam na konkrety...mam już inny, wiekszy IC(podobno do 230-250km.da rade,czeka na montaż),jak również kpl.sprzęgło VALEO na "sztywnym" kole,wiec przeniesienie napedu powinno ogarnąc taki temat.
pioteros Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 Lepiej kupic chyba gotowe wtryski niz samemu sie bawic w przerobke, i tsk bedziesz musial dac je do wyregulowania co generuje koszty, a tak kupisz jakies malo uzywane sprawdzone na ori koncowkach boscha za tysiaka, swoje sprzedasz i ci sie jeszcze troche zwroci, i auto nie bedzie tez stalo na czas przerobki wtryskow
bondi Opublikowano 31 Lipca 2012 Autor Opublikowano 31 Lipca 2012 to jest ciekawy pomysł,trudno sie z tym nie zgodzic....ale jakie TURBO?Ktos mówił,ze od 170-siątki,inny,że od jakiegos mercedesa CDi po małych modach pasuje(trzeba odwracac kolektor) i ładnie sie stroi w tym silniku.JAkie Wy macie opinie?
pioteros Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 Najpopularniejsza opcja to turbo brd czyli jak mowisz 2.0tdi 170km, i tego bym sie trzymal, a jesli chodzi o miśka to nie wiem Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
bondi Opublikowano 31 Lipca 2012 Autor Opublikowano 31 Lipca 2012 Rowniez slyszalem pochlebne opinie o tym setapie z brd.Byc moze to jest najrozsadniejsze rozwiazanie...czekam na dalsze wskazowki.Byc moze ktos z okolic w-wy ma juz podobnie zlozone autko..
pioteros Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 Kazdy kto ma zmodernizowane 1.9 tdi idzie w tym samym kierunku wiec wielu opcji nie masz, organizuj kase, dobrego tunera, graty i dzialaj Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
bondi Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Dzięki.A odnośnie dobrego tunera..Ciekawią mnie opinie na temat MastersTuning?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się