simpleboy 0 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Witam mam zamiar kupic auid a4 B6 i czytam o tych silnikach i im wiecej czytam tym bardziej glupszy sie staje wiec prosilbym o pomoc uzytkownikow tego modelu jaki silnik z jaka skrzynia? W opcji jest 3.0 lub 2.4 quattro (nie wiem jak ten silnik 2.0) i teraz jaka skrzynia, czy automat czy manual chciałbum to zagazowac prosilbym o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
admin20 0 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 ja sam chciałem sobie kupić 3,0 w q i manual bo nie lubię automatu. Wiem że te 3,0 nie mają problemów w spalaniu gazu:) Polecał bym 3,0 ale to tylko moja opinia:) A i żadne 2,0- stfuuu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 2.0 odpusc:wink: 2.4 + Q tez szału nie robi. zalezy do jakiej jazdy chcesz tego uzywac ale 170 wolnossaków w B6 nie jedzie szukałbym 3.0, wiadomo wyposazenie tez bedzie dobre w takim aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simpleboy 0 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 po torze scigac sie nie bede ale wiem co to v6 bo mialem w poprzedniej 2.6 i fajnie sie spisywala stad moje pytanie dobrze miec troche mocy pod pedalem wiec dziekuje za podpowiedzi pozdrawiam ---------- Post dopisany at 21:16 ---------- Poprzedni post napisany at 21:13 ---------- a jak z ta skrzynia tiptronic warto w to wchodzic czy raczej nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryndal90 0 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 jak dla mnie skrzynia tiptronic to bajka polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal871 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 miałem ostatnio przyjemnosc jezdzic 3.0 z tiptronikiem. auto smiga niesamowicie a po włonczeniu trybu sport staje sie naprawde agresywny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simpleboy 0 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 tylko czy ta skrzynia nie jest awaryjna bo na aukcjach jest tego sporo i wlasciciele pisza ze szarpie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sivwy 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Przymierzam się do kupna a4 b6 i szczerzę to rozważam tylko 1.8T. Diesla nie chcę, ma różne opinie, wielu ludzi chwali ale jednak nie przemawia to do mnie a z benzyn wydaję mi się tylko 1.8T sensowne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FREEMAN67 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Koledzy ja miałem kiedyś Passata b5 z 1,8T 150 koni i to troche malo jak już pewnie 190 było by znśne. ta v6 fajny motor pewnie ale 1,8T łatwiejsza i większe możliwości podniesienia mocy. hmmm mam podobny dylemat z tym autem. wcześniej myślałem o 2,5 tdi po 2004 roku teraz myślę o 3,0 lub 1,8T i chyba padnie na 1,8T ale 190 koni seryjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się