Adamusneo Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2012 A jak bym sprężyny obniżające tylko?? tylko czy amor nie ucierpi przy tym?? Ten typ BRE o jakie lepsze zmiany ma wprowadzone??
mgtan Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 BRE to teoretycznie poprawione BLB (co jak poczytasz był silnikiem troszkę awaryjnym) w BRE aż takich jazd podobno juz nie ma i jest to jedna chyba z lepszych 2.0 140 (tutaj wymaga to potwierdzenia od użytkowników 140stek). 140konna wersja 2.0 ma spory potencjał... moce 200+ nie są tu obce. Sam program to przy zdrowym silniku 170KM powinno dać ci odczuwalną poprawę. Co do zawiasu - sprężyny obniżające mają jeden wielki mankament - podczas jazdy po nierównościach samochód zachowuje się jak piłeczka pingpongowa. Amorki dostają po d*pie. Zakres -20/30mm amorki przeżyją i nie ma problemu ale taka różnica jest nieznaczna wizualnie. Co do największego problemu w springach:A4 B6/B7 które po założeniu springów dobrze stoją - równo - można policzyć na palcach jednej ręki... szanse powodzenia w takim modzie są niewielkie mimo że są spręzyny dla różnych mas auta na osi, o różnej twardości itd. Nie zawracałbym sobie tym głowy, chyba że masz dojście do części, taniego dobrego mechanikia i cierpliwość do kupowania springów i próbowania. Koszt nowych 4 sprężyn 1BV (czyli najniższe seryjne (-20mm) i lekko twardsze) to około 1450-1500PLN, a używki za 1/2 ceny kupisz. Prawde mówiąc to jak możesz to nie idź w kompromisy - odczekaj, odłóż kasę i kup coś dobrego jak planujesz na aucie trochę pojeździć jeszcze.
H4mm3R Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Fajne autko skórę przydałoby się wyczyścić i ta osłona pod kierownicą do wymiany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się