Góral65 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 napisz coś więcej czy takie autko kupiłeś , czy zaczęło się tak dziać w trakcie użytkowania, czy była jakaś przygoda dzwon zaliczenie dziury bo tak nikt nie wywróży i podpowie co może być przyczyną
rafand76 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2012 napisz coś więcej czy takie autko kupiłeś , czy zaczęło się tak dziać w trakcie użytkowania, czy była jakaś przygoda dzwon zaliczenie dziury bo tak nikt nie wywróży i podpowie co może być przyczyną Autem jezdze ponad 3 lata, problem pojawil jakis czas temu. Były wymieniane wahacze, moze zwrotnica została uszkodzona jakos? Nie wiem.
Góral65 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 jeśli problem pojawił sie po wymianie wahaczy to tutaj bym szukał problemu możliwe że były nie ori kiepskiej jakości lub podróby zdarzały się też podróby lemfordera tak tylko strzelam tak jak wcześniej pisałem zwrotnica jak nie ma luzów powinna być ok. takie jest moje zdania
rafand76 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2012 jeśli problem pojawił sie po wymianie wahaczy to tutaj bym szukał problemu możliwe że były nie ori kiepskiej jakości lub podróby zdarzały się też podróby lemfordera tak tylko strzelam tak jak wcześniej pisałem zwrotnica jak nie ma luzów powinna być ok. takie jest moje zdania Skoro zwrotnica jest OK, to skad taka roznica skretu wg pomiaru? I dlaczego prawa opona taka sie zachowuje? Dobra, w sumie nic nie wymyslimy. Wymienie lewa zwrotnice i dam znac co i jak.
ruks Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Pisałem abyś sprawdził wahacze (drążki), jeśli któryś z nich trafił się przypadkowo od innego rodzaju zawieszenia (krótszy/dłuższy) stąd może być różnica podczas skrętu. Bo przy jeździe na wprost jest geometria jest ok, u mnie jest dużo bardziej krzywo i auto jedzie prosto i nie ściąga nigdzie: http://lh3.googleusercontent.com/-1CWOM8AQyGY/UCCWCAwKlFI/AAAAAAAANuk/7n9N1TqADgo/s640/IMG_9953.JPG http://lh5.googleusercontent.com/-4g0sS4pYl7g/UCCWB8SJKGI/AAAAAAAANug/tjqbLCJ5T8I/s640/IMG_9951.JPG Ewentualnie dalej drążąc sprawdziłbym gniazdo mocowania sprężyny i wahaczy
rafand76 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Pisałem abyś sprawdził wahacze (drążki), jeśli któryś z nich trafił się przypadkowo od innego rodzaju zawieszenia (krótszy/dłuższy) stąd może być różnica podczas skrętu. Bo przy jeździe na wprost jest geometria jest ok, u mnie jest dużo bardziej krzywo i auto jedzie prosto i nie ściąga nigdzie:http://lh3.googleusercontent.com/-1CWOM8AQyGY/UCCWCAwKlFI/AAAAAAAANuk/7n9N1TqADgo/s640/IMG_9953.JPG http://lh5.googleusercontent.com/-4g0sS4pYl7g/UCCWB8SJKGI/AAAAAAAANug/tjqbLCJ5T8I/s640/IMG_9951.JPG Ewentualnie dalej drążąc sprawdziłbym gniazdo mocowania sprężyny i wahaczy Dlatego napisałem, ze sciaganie w prawo moze byc odrebna sprawa. Zwrotnice musze wymienic, bo denerewuje mnie to slizganie sie opony podczas skretu. Poza tym mam wrazenie, że jak sie skrecam w lewo to mam wiekszy opór niz w prawo. Jezeli chodzi o sciaganie to musze miec caly czase lekko skręcona kierowniece w lewo, wtedy samochód jedzie prosto. Jak tylko puszcze to momentalnie ucieka w prawo.
Góral65 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 [quote name=ruks Dlatego napisałem, ze sciaganie w prawo moze byc odrebna sprawa. [/quote] nic podobnego to wszystko jest ze sobą powiązane za kąt pochylenia koła odpowiadają górne i dolne wahacze
rafand76 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2012 [quote name=ruks Dlatego napisałem, ze sciaganie w prawo moze byc odrebna sprawa. [/quote] nic podobnego to wszystko jest ze sobą powiązane za kąt pochylenia koła odpowiadają górne i dolne wahacze Wahacze sa wszystkie wymienione. Co mam jeszcze raz wymieniac wahacze? To paranoja jakas jest. Wszystkie lemfordera. Poza tym, dlaczego uwazasz ze to nie moze byc zwrotnica? Przeciez to jest aluminiowe gówno, które moze sie skrzywic przy byle stłuczce (uderzenie w koło). Nie wiem co sie działo przed zakupem, zwrotnica mogła byc juz krzywa wczesniej, ale załozylem szersze opony i dopiero sie ujawnilo. Ale sciagania na pewno było, a juz na pewno nei takiego jak teraz.
Góral65 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 puszysz się i masz pretensje a nie opisujesz wszystkiego żeby było łatwiej podpowiedzieć a jak już ci się podpowiada to ty lepiej wiesz to poco ten temat na samym początku w skrócie powinieneś wszystko opisać a nie żeby wszystkie informacje po trochę wyciągać jeśli autko miało jakąś przygodę tak wnioskuję z ostatniego wpisu to tak jak najbardziej zwrotnica może być krzywa
rafand76 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2012 puszysz się i masz pretensje a nie opisujesz wszystkiego żeby było łatwiej podpowiedzieć a jak już ci się podpowiada to ty lepiej wiesz to poco ten temat na samym początku w skrócie powinieneś wszystko opisać a nie żeby wszystkie informacje po trochę wyciągać jeśli autko miało jakąś przygodę tak wnioskuję z ostatniego wpisu to tak jak najbardziej zwrotnica może być krzywa Ja sie nie pusze, po prostu sugerowanie ze to wina wahaczy mnie nie przekonuje. Prosiłem o wnioski na podstawie zamieszczonego wyniku pomiaru geometrii i objawów. ASO postawiło diagnoze ze to zwrotnica i myslalem, ze znajde jakies potwierdzenie na forum i tyle. Dla mnie EOT.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się