baskecior Opublikowano 24 Maja 2008 Opublikowano 24 Maja 2008 Ostatnio zauważyłem , że w miarę wzrostu temperatury otoczenia rośnie turbolag na niskich obrotach. O ile w chłodniejsze dni mogłem wystartować z rolki i gniotło od 1700 rpm, tak teraz kopie słabawo dopiero przy 2000-2100 rpm. Auto zbiera sie jak benzyniak - płasko , zaczyna ciągnac dopiero > 2000 rpm. i kończy przy 5000 rpm ... Dynamika na wysokich biegach tez odczuwalnie gorsza. Rury suche, silnik i pompa suche jak pieprz. Załączam logi. http://www.planetsecurity.pl/vag/Logi%20po%20chipie%2020080524.pdf Czy w waszych skoksowanych AFN`ach temperatura paliwa jest tez taka wysoka ? Bo zastanawiam sie czy tutaj nie leży pies ... Aha. Czy kat z 304 tys. przebiegiem może puchnąć ? PS: moja pompa jest słabawa i wiem że słabo pompuje w wysokich partiach, ale dół był zawsze mocny, czy może pomału już kończy żywot ? 013 niby temu przeczy , ale ... Czekam na wasze opinie
spetsnaz Opublikowano 25 Maja 2008 Opublikowano 25 Maja 2008 Mam podobne odczucia u siebie w AFN`ie. Myślę, że jedyną przyczyną jest tak jak pisałeś temperatura powietrza. Przyzwyczailiśmy się po zimie i tyle.. Najśmieszniejsze jest to, że mam wręcz odwrotne odczucia z jazdy w 1Z. Jeżeli chodzi o katalizator, to i tak pewnie już mało z niego zostało. W AFN`ie jest lepszy dostęp do kata.. ja bym wybebeszał
Iverson Opublikowano 25 Maja 2008 Opublikowano 25 Maja 2008 Basket wszystko normalnie, po zmierzchu przy większej wilgotności powietrza mój afn to burza, w dzień słabawo, idzie to odczuć w cholerę. fmic i tlenu pod dostatkiem bedziesz miał.
spanky Opublikowano 26 Maja 2008 Opublikowano 26 Maja 2008 gowniany IC oraz uklad dolotowy [o dlugoci kilku metrów] oplatajacy caly silnik zanim dojdzie do kolektora daje o sobie znac .... zmien IC na wiekszy i radosc z jazdy w cieple dni powroci ... p.s zmien nadkole od strony IC na to od S4 B5 ... troszke sie poprawi ....
sokolnh Opublikowano 26 Maja 2008 Opublikowano 26 Maja 2008 p.s zmien nadkole od strony IC na to od S4 B5 ... troszke sie poprawi .... :wink4 a sprawdzałes moze jakie sa róznice w temperaturze przed i po zamontowaniu ? też tak mam że jak z pracy wychodze wieczorem i jade do domu to "łooo, nie to auto " a myśleliście może o wyjeciu coolera i przepłukaniu go ?
baskecior Opublikowano 26 Maja 2008 Autor Opublikowano 26 Maja 2008 Dzieki za wszelkie uwagi Mam tylko prośbę (do posiadaczy AFN/AVG) o zlogowanie 007 w ciepłe dni po ostrej jeździe i zapodanie wyników - głównie interesuje mnie temp paliwa.
spanky Opublikowano 26 Maja 2008 Opublikowano 26 Maja 2008 a sprawdzałes moze jakie sa róznice w temperaturze przed i po zamontowaniu ? kiedys mierzylem ... [jak pamietam roznice dochodziy do 10 stopni ...] Dzieki za wszelkie uwagi Mam tylko prośbę (do posiadaczy AFN/AVG) o zlogowanie 007 w ciepłe dni po ostrej jeździe i zapodanie wyników - głównie interesuje mnie temp paliwa. temp gnoju u Ciebie jest w normie ... [ale zajrze w archiwa i porowna z innymi AFN/AVG ktore wpadly mi w łapki .... ]
baskecior Opublikowano 26 Maja 2008 Autor Opublikowano 26 Maja 2008 Widzisz Spanky, cos mi nie pasuje z temp gnojowicy ... dlatego poczekam na spokojnie na logi, masz może swoje na podorędziu ?
rookie Opublikowano 26 Maja 2008 Opublikowano 26 Maja 2008 Słuchaj Baskecior, logów nie podam bo mam kompa stacjonarnego, ale jedno wiem - moja torpeda reaguje jak twoja, a w sumie przestaje być torpedą. Zmiana jest odczuwalna bo inaczej autko się zbiera i elastyczność na wyższych biegach jest niższa. Ale kręci obroty oczywiście do czerwonej strefy jak zechcę. Tyle tylko mogę stwierdzić używając wrodzonych przyrządów. Vaga wrodzonego nie mam, ale mogę użyć go w garażu. Pozdro
spanky Opublikowano 26 Maja 2008 Opublikowano 26 Maja 2008 Widzisz Spanky, cos mi nie pasuje z temp gnojowicy ... dlatego poczekam na spokojnie na logi, masz może swoje na podorędziu ? prosze .. logi sprzed roku [18.08.2007 ] [temp powietrza: 27 stopni celcjusza] mowilem ze wszystko w normie ....
miczek.mk Opublikowano 26 Maja 2008 Opublikowano 26 Maja 2008 zmien nadkole od strony IC na to od S4 B5 ... troszke sie poprawi .... To ja poproszę posiadaczy takiej wiedzy bądź programu Etka o nr katalogowy lewego nadkola do S4 B5 oraz przybliżonej ceny w serwisie, które powinno pomóc w chłodzeniu intercoolera w A4 B5 TDI. Jeśli ktoś wie także, jakie są efekty obiektywne lub subiektywne takiej zamiany to byłbym wdzięczny za podzielenie się nimi.
spanky Opublikowano 27 Maja 2008 Opublikowano 27 Maja 2008 zmien nadkole od strony IC na to od S4 B5 ... troszke sie poprawi .... To ja poproszę posiadaczy takiej wiedzy bądź programu Etka o nr katalogowy lewego nadkola do S4 B5 oraz przybliżonej ceny w serwisie, które powinno pomóc w chłodzeniu intercoolera w A4 B5 TDI. Jeśli ktoś wie także, jakie są efekty obiektywne lub subiektywne takiej zamiany to byłbym wdzięczny za podzielenie się nimi. 8D0 821 171 G cena w ASO ~ 90 zł. a tak wyglada :
Iverson Opublikowano 28 Maja 2008 Opublikowano 28 Maja 2008 Albo rezanko z WC kratką wywietrznikową. druciarstwo, które nie zapewni tak dobrego chłodzenia jak nadkole S4.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się