Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Rosnie turbolag w funkcji wzrostu temp.


baskecior

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio zauważyłem , że w miarę wzrostu temperatury otoczenia rośnie turbolag na niskich obrotach. O ile w chłodniejsze dni mogłem wystartować z rolki i gniotło od 1700 rpm, tak teraz kopie słabawo dopiero przy 2000-2100 rpm. :confused4:

Auto zbiera sie jak benzyniak - płasko , zaczyna ciągnac dopiero > 2000 rpm. i kończy przy 5000 rpm ...

Dynamika na wysokich biegach tez odczuwalnie gorsza.

Rury suche, silnik i pompa suche jak pieprz.

Załączam logi.

http://www.planetsecurity.pl/vag/Logi%20po%20chipie%2020080524.pdf

Czy w waszych skoksowanych AFN`ach temperatura paliwa jest tez taka wysoka ? Bo zastanawiam sie czy tutaj nie leży pies ...

Aha. Czy kat z 304 tys. przebiegiem może puchnąć ?

PS: moja pompa jest słabawa i wiem że słabo pompuje w wysokich partiach, ale dół był zawsze mocny, czy może pomału już kończy żywot ?

013 niby temu przeczy , ale ...

Czekam na wasze opinie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobne odczucia u siebie w AFN`ie. Myślę, że jedyną przyczyną jest tak jak pisałeś temperatura powietrza.

Przyzwyczailiśmy się po zimie i tyle.. :tongue4: Najśmieszniejsze jest to, że mam wręcz odwrotne odczucia z jazdy w 1Z. :mysli:

Jeżeli chodzi o katalizator, to i tak pewnie już mało z niego zostało. W AFN`ie jest lepszy dostęp do kata.. ja bym wybebeszał :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Basket wszystko normalnie, po zmierzchu przy większej wilgotności powietrza mój afn to burza, w dzień słabawo, idzie to odczuć w cholerę. fmic i tlenu pod dostatkiem bedziesz miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gowniany IC oraz uklad dolotowy [o dlugoci kilku metrów] oplatajacy caly silnik zanim dojdzie do kolektora daje o sobie znac ....

zmien IC na wiekszy i radosc z jazdy w cieple dni powroci ... :naughty:

p.s zmien nadkole od strony IC na to od S4 B5 ... troszke sie poprawi .... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s zmien nadkole od strony IC na to od S4 B5 ... troszke sie poprawi .... :wink4

a sprawdzałes moze jakie sa róznice w temperaturze przed i po zamontowaniu ?

też tak mam że jak z pracy wychodze wieczorem i jade do domu to "łooo, nie to auto " :)

a myśleliście może o wyjeciu coolera i przepłukaniu go ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sprawdzałes moze jakie sa róznice w temperaturze przed i po zamontowaniu ?

kiedys mierzylem ... [jak pamietam roznice dochodziy do 10 stopni ...]

Dzieki za wszelkie uwagi :)

Mam tylko prośbę (do posiadaczy AFN/AVG) o zlogowanie 007 w ciepłe dni po ostrej jeździe i zapodanie wyników - głównie interesuje mnie temp paliwa.

temp gnoju u Ciebie jest w normie ... [ale zajrze w archiwa i porowna z innymi AFN/AVG ktore wpadly mi w łapki .... ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj Baskecior, logów nie podam bo mam kompa stacjonarnego, ale jedno wiem - moja torpeda reaguje jak twoja, a w sumie przestaje być torpedą. Zmiana jest odczuwalna bo inaczej autko się zbiera i elastyczność na wyższych biegach jest niższa. Ale kręci obroty oczywiście do czerwonej strefy jak zechcę. Tyle tylko mogę stwierdzić używając wrodzonych przyrządów. Vaga wrodzonego nie mam, ale mogę użyć go w garażu.

Pozdro :przebiegly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz Spanky, cos mi nie pasuje z temp gnojowicy ... dlatego poczekam na spokojnie na logi, masz może swoje na podorędziu ?

prosze .. logi sprzed roku [18.08.2007 :naughty:]

[temp powietrza: 27 stopni celcjusza]

6a7f988f82d4b306.jpg

mowilem ze wszystko w normie .... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmien nadkole od strony IC na to od S4 B5 ... troszke sie poprawi ....

To ja poproszę posiadaczy takiej wiedzy bądź programu Etka o nr katalogowy lewego nadkola do S4 B5 oraz przybliżonej ceny w serwisie, które powinno pomóc w chłodzeniu intercoolera w A4 B5 TDI.

Jeśli ktoś wie także, jakie są efekty obiektywne lub subiektywne takiej zamiany to byłbym wdzięczny za podzielenie się nimi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmien nadkole od strony IC na to od S4 B5 ... troszke sie poprawi ....

To ja poproszę posiadaczy takiej wiedzy bądź programu Etka o nr katalogowy lewego nadkola do S4 B5 oraz przybliżonej ceny w serwisie, które powinno pomóc w chłodzeniu intercoolera w A4 B5 TDI.

Jeśli ktoś wie także, jakie są efekty obiektywne lub subiektywne takiej zamiany to byłbym wdzięczny za podzielenie się nimi.

8D0 821 171 G

cena w ASO ~ 90 zł.

a tak wyglada :

fa8cb04655a65e4cm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo rezanko z WC kratką wywietrznikową.

druciarstwo, które nie zapewni tak dobrego chłodzenia jak nadkole S4.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...