pandamix Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 witam,swoją opowieść zacznę od początku,rok temu jak kupiłem auto to borykałem się ze sprzęgłem(chyba)jak pojechałem do większego miasta to po staniu w korku i podjeżdżaniu na 1 biegu samochód zaczynał robić kangurki,szarpało całym autem,jednocześnie po wciśnięciu sprzęgła dzwoniło coś w skrzyni,tak mi się wydaje,z tego co się dowiedziałem to łożysko wyciskowe,dosyć nie dawno jakiś tydzień temu zazgrzytała mi raz 2 i od tamtej pory piątka wchodzi ze zgrzytem i na wstecznym jak trzymam pół sprzęgło dziwnie jak by się blokował samochód,takie szarpnięcia są,sprzęgło wczoraj zrobiło mi się strasznie miękkie tak jak by pedał wyciskała sama pompa,rano dzisiaj zobaczyłem duża kałuże oleju pod samochodem i zalane całe osłony w oleju,dodam że oleju silnikowego nie ubyło...jak samochód stoi zimny olej nie leje się,ale jak przejadę się i nagrzeje to dosłownie w ciągu 10 minut mam kałuże,gdzie szukać przyczyny?myślałem na początku że piątka źle wchodzi przez wybierak,na tygodniu wymieniłem wybierak i dalej jest to samo ale biegi wchodzą precyzyjniej,jak byłem na kanale to widziałem że skrzynia dosłownie poci się pomiędzy silnikiem i skrzynia,pytanie gdzie leży przyczyna w skrzyni czy w sprzęgle?na co mam się szykować czy na to i na to?czy skrzynia od AJM od A4,ogólnie od silnika 115konnego podejdzie do mnie?dodam że mam wtryski od 110 i mocnego chipsa i w razie czego jak by się trafiła 6 to bym nie powiedział nie,bo w tej chwili mam dość krótka skrzynie,liczę na jakieś konkretna pomoc a mam nadzieje że taka uzyskam i jeszcze jedno pytanie jak dojść czy mam dwumasa czy jednomasa?czy da się po vinie?bo byłem w sklepie i pan mi powiedział że u niego w katalogu wychodzi że już dwumasa
dragon44 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Zobacz czy nie ubylo plynu hamulcowego najpierw i sprawdz czy to czasem wysprzeglik sie nie konczy.
pandamix Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2012 wszystkie płyny życiowe w normie niczego nie ubyło:D,czyli zostaje ubytek oleju ze skrzyni,dodam że olej ma dziwny zapach,jak nie olej,nigdy że tak powiem nie wąchałem oleju do skrzyni
dragon44 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Olej przekladniowy specyficznie smierdzi, wiec to pewnie to.
pandamix Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2012 a co się mogło stać że sadzi olej?bo pierwszy raz mam taki przypadek i nie słyszałem wcześniej żeby ktoś miał coś podobnego
dragon44 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Trzeba pewnie bedzie rozebrac zeby zobaczyc, bo tak ciezko wrozyc. Ale skoro sa problemy ze sprzeglem to jednak zobaczylbym najpierw wysprzeglik. Jesli to wysprzeglik to plyn hamulcowy w zbiorniczku nie zgubi sie calkiem, ubedzie go tylko do poziomu w ktorym wchodzi wezek do zbiorniczka.
pandamix Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2012 z tym płynem hamulcowym to wiem że to dosyć mądrze zrobione jest,ostatnio u kumpla przerabialiśmy temat pompki od sprzęgła tylko nie wiem czy juz mam szukać skrzyni i sprzęgła czy jak,a samochodem dziennie robię 30km minimum bo tyle mam do pracy,i muszę jak najszybciej brać się za zrzucenie tej skrzyni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się