akita 4 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Jak w temacie. Czy warto regenerować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net 5 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Wtryskiwacze CR sa „do adaptacji“ – gdzies od gory wtrysku wybita jest „cyfra“, ktora nalezy wklepac do adaptacji przez kabelek…. Reasumujac: gdyby regeneracja byla dobra (wierze ze tak moze byc ale nie mam doswiadczen) to poza zregenerowanym wtryskiem musialby byc /tak mi sie wydaje/ „numerek“ (zapewne wynik pomiaru tego konkretnie wtrysku), ktory poza wkreceniem wtrysku trzeba wklepac przez kabelek do ecu - nie mozna wykluczyc, ze wtrysk po regeneracji bez nowej cyfry pomiarowej "bedzie chodzil" ale nie wierze, ze bedzie to wtedy porownywalne z opcja "kupie nowy wtrysk, wkrece i wklepie jego unikalna cyfre do adaptacji" 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Wtryski już siadły na naszym paliwie? Zregenerowane wtryski czy też nowe w tym wypadku pewnie bedzie trzeba zrobic kodowanie\ adaptacje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POPO 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 to już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffik 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 W CAGA,CAGB,CAGC jak się nie mylę są wtryski piezoelektryczne.I tutaj trzeba zobaczyć ile wyjdzie w dobrym zakładzie(sporo ich ostatnio pod tym kontem)czyszczenie i regeneracja.Jeżeli cena zadowalająca to spokojnie zregeneruj a jeszcze bardzo długo będziesz z nich zadowolony... Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net 5 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 do 2.0TDI CR (kupa pociotkow VW ma je zarowno w silnikach wzdluznie jak i poprzecznie montowanych) - szly minimum 2 rodzaje wryskow: 03L130277 (pewnie ten jest) i 03L130277J (nie wiem czy z pierwszym zamienne) W 1.6TDI CR byly 03L130277B lepiej jakby przyszlo do zapupu uzywek sprawdzic dokldanie co sie ma Nowe wtryski to cos okolo 2 kola/sztuke - oznaczone jako "moduł wtrysku" bez "podczesci" Pozdrawiam, Przemek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akita 4 Opublikowano 24 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Wtryski w 2.0 TDI sa bosch piezoelektryczne i na dzien dzisiejszy nie ma dostepnych czesci do regeneracji. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffik 0 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Wtryski w 2.0 TDI sa bosch piezoelektryczne i na dzien dzisiejszy nie ma dostepnych czesci do regeneracji. W tych wtryskach w ogóle lub bardzo rzadko się coś wymienia.One podlegają raczej tylko czyszczeniu w maszynie na ultra dźwiękach w ultra kolorze.Są już zakłady w kraju co to robią.Wychodzi od około60 do 100 złotych za sztukę. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Jak bylem w centrali Bosch na szkoleniu z wtryskiwaczy common rail to nie zapowiadalo sie zeby w najblizszym czasie wprowadzili do sprzedazy czesci do piezoelektrykow. Wiec jak kolega pisze tylko czyszczenie. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert30 0 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Witam Jakby Cie interesowało to mam takie wtryski od silnika po przebiegu tylko 3000km jakby Cie interesowało to sprzedam je za 1400zł Pisz na priv [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malicha1986 0 Opublikowano 25 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 Jakieś problemy są z wymontowanie tych wtryskiwaczy(03L 130 277J) ? Czy da się to ogarnąć bezproblemowo ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konradstaniszak 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Ja ostatnio regenerowałem, czyściłem wtryskiwacze i powiem Wam, że instrukcja, którą ostatnio K2 na YT dodało bardzo się przydała http://bit.ly/video_K2_wtryskiwacze_2_0_tdi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djtatra 2 Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 Panowie odświeżę temat, jak podejść do tematu wtrysków BOSCHa w 2.0TDI ultra z 2014 o numerze 04L 130 277 AE Mam takie założone, po diagnozie w DynoSoft muszę je sprawdzić na maszynie i/lub ewentualnie zregenerować (możecie polecić jakaś firmę? ) Możecie coś powiedzieć o wtryskach z tego linka: WTRYSKIWACZ VW 2,0 TDI 04L130277AE/K/C 7496321641 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 679 zł - WTRYSKIWACZ VW 2,0 TDI 04L130277AE/K/C (7496321641). Allegro.pl - Radość zakupów i... To jest jakiś fake, czy to są regenerowane sprzedawane jako nowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się