emarsky Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Witam, Jestem nowicjuszem na forum jak i w obsłudze technicznej mojej Audi. Poprzednio posiadałem samochód bez komputera więc za bardzo mnie to nie interesowało. Z tego co zdążyłem zauważyć ani rusz bez VAG'a ;/ Zamierzam kupić taki sprzęt, ale kompletnie nie wiem jaki i gdzie ;/ Nauka obsługi pójdzie już z górki, jestem z reguły osobą, której przyswajanie wiedzy idzie łatwo Auto to: A4 B5 1998 TDi 110KM AFN Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi, Paweł 1
DragonGTI Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Polecam ten : Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji Zamawiasz, robisz przelew i czekasz na kuriera. Kupiłem taki i jestem bardzo zadowolony, cena wiadomo ale po 2 dniach był kurier z przesyłką. Do tego masz roczną darmową możliwość pobierania najnowszych aktualizacji programu.
emarsky Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Nie ma możliwości kupienia samego Kabla-interfejsu taniej? Cena powala
prezesik18 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zwykły kabelek do twojego auta wystarczy: Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji Sam robiłem zakupy u Viakena i jest dokładnie tak jak opisuje kolego wyżej. Nie kupuj na allegro bo czesto tam są chinskie podróby.