sebco 2 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Witam Jest popękany pasek wielorowkowy Czy do wymiany paska trzeba ściągać przód? Niektórzy piszą że trzeba inni że nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz16 3 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Do wymiany samego paska nie trzeba ściągać przodu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad_A4 0 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 trzeba takze sciagnac pierw maly pasek od klimy, a do tego lepsze dojscie jest od dołu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlon 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Jeśli nie ma się rąk jak Pudzian - nie trzeba. Trzeba tylko przy odpaleniu szybko patrzeć czy go nie zrzuci:-) W takich warunkach nie zawsze widać czy dobrze siądzie. Mi za trzecim razem "zagadał" hahaha. Ale jak się robi na szybko... Aha, zakładałem go normalnie, jeśli pamiętam, od góry... silnik AVG - 1,9TDI 110KM, aha...ale w Passacie B5 :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Nie trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebco 2 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 pasek wymieniony. Przy okazji okazało się że lekki luz ma napinacz klimy oraz pompa wody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się