Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRF] A4 Avant - Perłowy grafit LZ7L. Moja taczka :)


gelo_leczna

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko ;)

Nadszedł moment żeby się pochwalić , choć może nie bardzo jest czym jak widzę wasze furmanki .

Od marca 2012 jestem w posiadaniu A4 B7 z 2007 roku. Auto posiada silnik 2.0 BRF o mocy 136 KM [na razie :D]. Po auto pojechałem osobiście na zachód.Kupiłem je dość przypadkowo ,bo nie brałem pod uwagę takiej trumny w swoim garażu.Ale znajomy mechanik ,który pojechał ze mną polecił mi zabrać auto mimo ,że było uszkodzone jak na foto poniżej.[samochód dostał strzała na postoju od dostawczaka]. Po dokładnym przebadaniu i podłączeniem pod kompa stwierdziłem , że wezme autko ze sobą.[Mi avant nie pasował, ale pomyslałem ze w razie czego bede mógł odsprzedać - audi zawsze znajdzie nabywce :naughty:]

Oto auto w stanie jakim kupiłem.

2r6ksw1.jpg

34rhvmd.jpg

2zq4qw1.jpg

mru6vr.jpg

2rnyly1.jpg

2czhjp.jpg

33empar.jpg

Cena auta w stanie jak ze zdjęc wynosiła 9700 łojro. Z racji tego , że mój znajomy sporawdza auta na zamówienie , i znał sprzedawce [kupił u niego juz pare aut] zhandlował jeszcze 700. Suma suamrum kupiłem auto po dzwonie za 9k łojro. :whistling: Teraz wiem , że było warto . Auto oddałem do konkretnego blacharza, nie szczędziłem grosza na naprawy . Wolę jak coś jest zrobione na zicher , a tym bardziej że to auto miało być dla mnie nie na handel.

W czasie naparwy wymieniłem maske, zderzak , prawy błotnik , prawą lampę, cały pas przedni mimo , że mogłem go lekko pospawać i zostawić. Wymienony został również prawy fartuch, w zasadzie to jego połowa . Na zgrzewach nadkola nawierciłem otwory , wywaliłem pogięty fartuch i wsadziłem nowy. [używany]. Blacharka kupiona ze znajomego szrotu z aut z tego samego rocznika. Prawy błotnik tylko z 2006 roku. Wszystkie elementy były nie ruszone , fakt faktem w innych kolorach ale żadnej szpachli ani nic nie było. Podłużnice , nie tknięte. Jaśki całe. Wymienione elementy rzecz jasna pomalowane w kolor. Pomalowane również otarcie na prawym tylnym błotniku oraz dół tylnej klapy bo była strasznie paskudna rysa. Nie szło spolerować. Jak dla mnie blacharka wykonana profi . Nie widać , że coś było robione.

Teraz do rzeczy.

* przebieg 140 tys. potwierdzony książką i sprawdzony w ASO Danelczyk Świdnik. [auto było jako 3 samochód w rodzinie .jeździła nim baba]

* śmieszne fele jak na fotach 16' [ w przyszłości będa jako zimówki]

* 6 Jaśków

* CLH

* miltifunkcyjna kiera

* Parktronic tył

* Czujnik zmierzchu

* Czujnik deszczu

* Skóra

* Rns-e [wgrałem PL menu i mape 2012]

* Nagłośnienie ASS , nie Bose ale daje rade. Sub w kufrze.

* Tempomat

* Zmieniarka w schowku

* przód szyb w elektryce , tył niezawodne korbki :naughty:

* Klimatronik

* Grzane d*py

* FIS w kolorze

* Wycieraczki AERO

* brak DPF , dla mnie duzy plus.

* Telefon Parrot [ był jak kupiłem , Ja bym wolał dokubić moduł BT i zrobic fabryczny tel, ale na razie nic nie bede zmieniał ]

* Lusterko fotochromatyczne

* Pełna mechanizacja foteli :grin:

* Alarm z czujnikiem przechyłu i holowania

Foto auta po remoncie. [będę dysopnował lepszymi to wrzucę] . Kupno auta + doprowadzenie go do stanu w jakim jest + opłaty celne = 45 tys. PLN

149tgjr.jpg

30hlsg5.jpg

23kci8j.jpg

2n7qdy.jpg

29ld17c.jpg

6p20w1.jpg

jjsra1.jpg

Tak wiem , auto na wysokich nogach , ale wszystko w swoim czasie :kox:

WNĘTRZE

rgvzfb.jpg

2rnyed0.jpg

bh6bm.jpg

mrqmx1.jpg

2yjsv3m.jpg

24y7nls.jpg

Co pomodziłem , w sumie niewiele .

* Ściema szyb tył

* Oświetlenie Led w środku i tablica

* Oświetlenie drążka zmiany biegów diodami.

* Pl menu RNS-e

* Wymiana połamanego uchwytu na kubek :naughty:

* Ramki klubowe :naughty:

Plany:

* Virus delikatny [temat nr 1]

* Fela 17' lub 18' ale to już na nastepny rok

* gleba

* marzy mi się cyfowy tuner TV do mojego RNS-e

* może elektryka z tyłu

* jakieś sensowne , nie szpecące DRL

* może kiedyś Bixy :kox:

* Podświetlenie kubka i wizytownika

* jakaś fajna kiera

* I ciut lepsze hamulce , zapakuje się komplet osób i jest dość cienko z hamowaniem .....

to chyba tyle , dziękuję za uwagę :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik 2.0 136 był takim pierwowzorem mega oszczędnego silnika w Audi... w porównaniu do 140KM wersji 2.0 rzekomo miał niższe spalanie... jak wygląda to u ciebie? Jakie masz spalanie na kompie np. przy 90 i 120km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 120 km/h na 6 biegu spalanie według fisu 5.6 na poziomym odcinku jezdni przy załączonym tempomacie. Ogólnie spalanie jakie zaobserwowałem w moich warunkach ,2/3 trasy to miasto , wynosi 6 do 6,2 l/100 km. Jestem zadowolony jak na te gabaryty auta. Z tego co wiem , to ten silnik jest to samo co BRE 140 KM , tyle , że został puszczony na Belgie. Ograniczono moc do 136 KM , ze względu na niższe ubezpieczenie. W Belgii ubezpieczenie zależy od mocy w KW , a nie tak jak w Polsce od pojemności. 140 KM = 103 KW , a niższy próg ubezpieczeniowy w Belgii to 100 KW = 136 KM .

Faktem jest , że będę celował w pare kucyków więcej. Myślę ,że do 165 KM zrobię virusa przy minimalnej modyfikacji osprzętu silnika. A w przypadku gdy panie dwumasa [oby jak najpóźniej]wymienię na wzmocnione. To samo tyczy się turba . Jesli padnie , to nowe będzie z silnika BRD :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle, że te 2.0TDIe chyba dopiero w B8 występowały? :eusathink:

co do B7 to ładna sztuka w przepięknym kolorze. szkoda, że nie zainwestowałeś od razu w ryjek S-line, wyglądałoby jeszcze lepiej :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle, że te 2.0TDIe chyba dopiero w B8 występowały? :eusathink:

co do B7 to ładna sztuka w przepięknym kolorze. szkoda, że nie zainwestowałeś od razu w ryjek S-line, wyglądałoby jeszcze lepiej :decayed:

TDIe fakt w B8, ale i w końcowych rocznikach b7 bywały - albo bywały jako silnik jak u kolegi powyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna sztuka. Nie myślałeś o wymianie popielniczki i ramki na aluminiowe. Masz chyba listwy aluminium szczotkowane to pasiło by pomyśleć o popielniczce i ramce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna sztuka. Nie myślałeś o wymianie popielniczki i ramki na aluminiowe. Masz chyba listwy aluminium szczotkowane to pasiło by pomyśleć o popielniczce i ramce.

Owszem , mam taki plan, ale musze znaleźć elementy w stanie idealnym ;)

jedrekx widzisz akurat wtedy nie pomyslalem , i tak kupowałem zderzak i tak więc mogłem od roazu poszukać S-line. Z drugiej strony już jak był by przód , to trzeba by było szukać reszty z pakietu. Na wszystko przyjdzie czas. Tylko pomalutku... :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do twojego zderzaka dołóż dokładkę z Cupry i będzie git. A jak coś się przydarzy, czego nie życzę to wpadnie S. Popielniczkę 2din jest łatwiej trafić. Ramki na allegro też są. Ja swoją 1din szukałem 3msc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panie. Wsiadły na pokład eibachy -30 + felga momo reds drone 18" ET 35 z oponą vredestein sessanta 235/40 :banan:

24cgs0bfhbe8_t.jpg

5477wpugmv7x_t.jpg

afuf49iyiee4_t.jpg

Na żywo wygląda bomba :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te felgi na fotach wyglądają jak 17" :wink:

Dobrze siadło, zostawiłeś na fabrycznych amorach ? Jak wrażenia po zmianie sprężyn ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie kółka wyglądają na mniejszcze niż 18 cali , ale na żywo wygląda całkiem inczaje. Amory zostawiłem ori BA przód miał po 65 % sprawności , a tył ponad 70. Myślałem , że komfort zmniejszy się dużo więcej , ale myliłem się. Auto dalej ładnie pokonuje ubytki , a do tego jest bardziej sztywne i lepiej wchodzi w zakręty , co kusi do szybszej jazdy. Kapcie 235 dają poczucie jakby auto zgubiło gdzieś pare kucy , ale i to się naprawi aby tylko wpadła wypłata :) Auto siadło równo , po nie całe 2,5 cm , może jak się ułoży dojdzie do 30 mm. Ci co się wahają czy zmieniać springi i wrzucać 18 nie powinni się zastanawiać tylko wymieniać. Nie ma tragedii w komforcie , a radość z jazdy niezmieska :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...