Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie pali


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,jechałem samochodem jakieś 100 km/h i nagle szarpnął i zgasł. Próbowałem go uruchomić i nic,świeci sie tylko kontrolka od świec żarowych. Podłączylem vag pokazał walnięty elektrozawór paliwa przy pompie,wymienilem bład zniknął,ale pokazał sie inny regulator ilości paliwa i tu pytanie gdzie on jest. Po wymianie elektrozaworu zawór sie otwiera i zamyka ale nie podaje paliwa na wtryski czy przyczyna może byc ten regulator? Pomocy

Opublikowano

regulator ilosci paliwa to nastawnik,na 99% stanal tloczek w pompie,zdejmij nastawnik i poruszaj suwakiem.

Opublikowano

Nic z tego nie rozumiem. Myślałem że są dwa elektrozawory - jeden od ilości paliwa a drugi od kąta wtrysku... Jeżeli walnięty ten od kąta wtrysku...nie polecam ale zapali na hol albo... na plaku.

Opublikowano

A gdzie znajduje sie ten tloczek i ten nastawnik bo ja zielony w tych sprawach z góry dzięki:)

Opublikowano
regulator ilosci paliwa to nastawnik,na 99% stanal tloczek w pompie,zdejmij nastawnik i poruszaj suwakiem.

Bez zaczepkiL:-/ sory, ale wydaje mi się że w tym przypadku nie wywali błędu. Raczej jak ujara mos-feta w sterowniku pompy.

Kolego DESPERADOS napisz jaki motor, będzie wiadomo jaka pompa.

Opublikowano
Nic z tego nie rozumiem. Myślałem że są dwa elektrozawory - jeden od ilości paliwa a drugi od kąta wtrysku... Jeżeli walnięty ten od kąta wtrysku...nie polecam ale zapali na hol albo... na plaku.
regulator ilosci paliwa to nastawnik,na 99% stanal tloczek w pompie,zdejmij nastawnik i poruszaj suwakiem.

Bez zaczepkiL:-/ sory, ale wydaje mi się że w tym przypadku nie wywali błędu. Raczej jak ujara mos-feta w sterowniku pompy.

Kolego DESPERADOS napisz jaki motor, będzie wiadomo jaka pompa.

Kolego marlon, nie wyspisuj glupot i nie wprowadzaj ludzi w blad... :wallbash: Poczytaj sobie troche o N146 w VP-37, a potem wypowiadaj sie na forum :whistling:

Opublikowano

facet nie napisał nawet jaki to silnik w jakim aucie a grono jasnowidzów udziela porad

---------- Post dopisany at 09:11 ---------- Poprzedni post napisany at 09:11 ----------

:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

Opublikowano

Przy uszkodzeniu N108 nic się nie stanie, nie będzie przyśpieszał kąta wtrysku.

Regulator ilości paliwa, hmm... nie ma nic innego niż nastawnik. Trzeba przynajmniej ściągnąć górny dekiel i zobaczyć połączenia 7 pinów w nastawniku. Może był już regenerowany i lut puścił.

Opublikowano
facet nie napisał nawet jaki to silnik w jakim aucie a grono jasnowidzów udziela porad

---------- Post dopisany at 09:11 ---------- Poprzedni post napisany at 09:11 ----------

:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

Spojrz w link do tego watku w dziale Diesla to Cie oswieci :whistling: Nie trzeba byc jasnowidzem, tylko troche ogarnietym i porzadnie i uwaznie patrzec :facepalm: :facepalm: :facepalm::whistling:

Opublikowano
facet nie napisał nawet jaki to silnik w jakim aucie a grono jasnowidzów udziela porad

---------- Post dopisany at 09:11 ---------- Poprzedni post napisany at 09:11 ----------

:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

Poranna kawa chyba jeszcze nie zadziałała :wink: B5 AFN.

Opublikowano

Witam kolegów,a więc byl walnięty nastawnik"zapieczony" i spalony regulator ten pod dekielkiem pompy silnik AFN 110km. Mechanik postanowił wymienic cała pompe, zadobył, uszczelnił, założył, ustawił jak należy. Odebrałem,chodziło jak trzeba.Wstaje rano kluczyk w stacyjkę i lipa,ciężko zapalił ale zapalił,obroty 1300 i ni czorta więcej i jak daje gazu z rury idzie siwy dym. Vag nie pokazuje błędów jaka może być przyczyna?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...