Gość adus20 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 witam, dzisiaj przez przypadek zaglądnołem pod fotel kierowcy i zobaczyłem luzny kabel z zółta wtyczka, aribag, dziwne ze na desce nie swiecił się błąd, tak mnie to zaciekawiło że wykreciłem fotel i zobaczyłem taki jak by dziwny czujnik, rezystor o osłonie termokurczliwej z 3 kabelkami, czy ktos wiec co to jest ? komputer po podłączeniu nie wskazywał błedu lewego fotela tylko prawego, po skasowaniu po jakims czasie wywala, chciałem ściagnąc tylna osłone zeby dojść do poduszki ale nie wiem jak, wiec wsadziłem reke, czy ze jest tam jaks poduszka, sprawdziłem odrazu kurtyny, pasazer i kierowca, poduchy niby ok ale czemu wtyczka jest odpieta i nie wywala bledu tej poduchy, moja a4 b7 2005r, ogladalem inna a4b7 nowsza i ona czegos takiego nie miala, nie miala nawet wtyczek pod fotelem, czy ktos wiec co to za zielone cos i czemu sluzy ? ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting
Danek75 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Rezystor o odpowiednich parametrach wkłada się z reguły, by oszukać system w przypadku uszkodzenia bądź braku poduszki. komputer po podłączeniu nie wskazywał błedu lewego fotela tylko prawego Czyżby to był przekładaniec?
Gość adus20 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 hmm ciezko, bo pierwsza rejstracja niemcy, a sciany grodziowej nie mial malowanej, no i dzwiwne ze do tego przychodza 3 kable a nie 2, chociaz sama wtyczka airbagu ma 3 piny, nowszy model ktory srawdzalem ma 2 kabelki, i czemu ktos sztukowal kable zeby dolozyc to a nie wpiol sie na wtyczce :/
dragon44 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Tak jak kolega wyzej pisze opornik jest zalozony po to, zeby oszukac system, a to ze pokazuje drugi fotel to faktycznie mogl byc anglik. Zobacz czy pod drugim fotelem jest tak samo, byly wtyczki na 2 i na 3 piny, wiec albo ktos zmienial fotele, albo to przekladka z anglika i nie spasowala instalacja, nie wiedzieli co zrobic wiec zalozyli opornik. Sciany grodziowej nie rusza sie w tym modelu podczas przekladki wiec niema potrzeby jej malowac, po numerach nadwozia dojdziesz z ktorej strony byla fabrycznie kierownica.
Gość adus20 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 WAUZZZ8EX5A475316 moze ktos sprawdzić ? a co za różnica czy anglia czy europa prawa strona to prawa, przeciez w angli na prawa nie mowiwa lewa ja mam instalacje 3 pinowa, pod fotelem pasazera nie ma czegos takiego ( opornika ) pierwsza rejstracja była w niemczech, wiec chyba nikt nie kupil nowego auta w angli i nie przerabial w niemczech
Danek75 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Mógł kupić szrota w niemczech, żeby mieć papiery do zalegalizowania innego samochodu. Skoro VAG pokazuje odwrotnie, to chyba sam wiesz, że coś tu nie halo jest z instalacją. Nie wiem, jak to jest w Audi ale na przykład w passacie na wlepce kod X2B oznacza auto na rynek brytyjski, czyli anglik.
bobikos Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Jakie kolory kabli się tam schodzą i czy rzeczywiście jest tam rezystor? Tak wyglądają punkty zbiorcze przewodów, ale wtedy powinny być wszystkie jednakowego koloru i połączone razem a nie przez rezystor. Która wtyczka była odpięta? Ta między fotelem a podłogą czy w samym fotelu?
Gość adus20 Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 z prawej pewnie gdzieś styki sie zaśniedziały a z lewej wsadzony opornik, kto mi powie jak rozebrać fotel kierowcy ? chodzi mi dokładniej o ten plastik z tylu siedzenia, czuje jakąś poduszkę ale chce sprawdzić czy nie jest wsadzona tylko obudowa, i gdzie po wybuchu siedzenie sie otwiera, na szwach czy gdzieś na środku materiału/skóry ? ---------- Post dopisany 06-09-2012 at 21:12 ---------- Poprzedni post napisany 18-08-2012 at 14:18 ---------- ok to co wygladalo jak rezystor to polaczone ze soba 3 kable, gdzie dalej szukac ? rozebrałem fotel i poduszka jest, dla przypomnienia odłączony zólta wtyczka miedzy podłoga a wiązka lececa do fotela,
kanu Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 fotel powinien się rozerwać na szwach przy wybuchu poduszki siedzenia...
Gość adus20 Opublikowano 8 Września 2012 Opublikowano 8 Września 2012 fotel jest caly, nie wyglada na szyty
Gość .... Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 aduś20 nie masz daleko do mnie, zajmuje sie elektryką mam kompa więc jak chcesz to zaprawszam PW PS: Moim zdaniem zaczniemy od sprawdzenia kodowania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się