inhoss Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Witam, problem jest z silnikiem BRB 115 kucy 1.9 tdi, auto świeżo sprowadzone z niemcowni, stało rok w garażu nie używane, ori przebieg 165 tys km, przyjechałem na kołach, auto śmiga ok al są problemy na obrotach jałowych, trzęsie lekko silnikiem na obrotach około 1200/min, ja trzymam równo gaz, przy odpalaniu też czuć lekkie drgania, podejrzewam pompki, mają wysokie bipy, ale dziwne że przy takim przebiegu już są takie wartości i to na wszystkich 4 pompkach, korekty dawek są ok, proszę o analizę i podpowiedzi co zrobić z tym problemem, pozdrawiam logi: Log (0 - 023,013,018) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 zacznj od wymiany filtra paliwa i sprawdzenia cisnienia paliwa jkie daje pompa paliwa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Ja wiem czy te BiP takie wysokie ??? Wg mnie nie bardzo. Aczkolwiek zgadzam się z przedmócą. A jak z mocą auta ? Przydałoby się wykonac logi dynamiczne i reszte statycznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inhoss Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 filtr paliwa wymieniony wraz z olejem filtrem oleju filtrem kabinowym, auto moc ma bardzo dobrą nie dymi, tylko na jałowych obrotach telepie silnikiem, logi dynamiczne wrzucę jak wrócę z urlopu, pytanie, czy za pomocą VCDS sprawdzę ciśnienie paliwa? ewentualnie w jakim kanale oraz jaka wartość minimalna powinna być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 vagiem nie sprawdzisz cisnienia musisz wpiac sie manometrem w przewód paliwowy ,cisnienie powno byc 2.5 bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inhoss Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 a może to być wina wiązki idącej do wtrysków lub słabo łączących wtyczek na pompkach? wszystkie bipy są na minusie, co to oznacza? za mało paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Nic nie wskazuje na to że masz problem z wiązką elektryczną, a telepanie na wolnych obrotach może być spowodowane uszkodzeniem dwumasy lub poduszki? Co do bipów na minusie to nie mam pojęcie dlaczego w niektórych autach tak jest, ale być może masz zamontowane pompki o innym numerze. Polecam tak jak wyżej kolega pisał sprawdzić ciśnienie paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inhoss Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 dwumas jest ok i poduszki, jak telepie silnikiem to czuć z wydechu niedopaloną ropę, podejrzewam egr bo na vagu w wartościach ciągle skaczą wartości i jest cały czas otwarty, przeczyszczę go i zobaczymy co dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Moze byc wiazka i wtyczki... sprawdzic i poprawic kontakt nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się