nastradamus Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Panowie Wiem, że temat był wałkowany, ale na szybciocha: Sączy mi się olej z tych dziurek pod gruchą w egr, 1. czy to oznacza że egr nadaje się tylko do wymiany (lub zaślepienia)? nie da się tego naprawić? 2. czy to się sączy cały czas, czy tylko gdy egr działa (czyli w 2 pierwszych minutach pracy silnika gdy silnik pracuje na spalinach - gdzieś tak wyczytałem)? 3. widzę że w ofercie są tylko praktycznie egr'y wahler'a warto taki brać za 400stówy? pozdrowionka
Procek27 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Egr nie naprawiaj. Kup sobie WAHLER ja mam i nie narzekam. Pozdrawiam
raffik Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Ja czyściłem swojego EGR-a kompletnie i super było przez 2 miesiące.Teraz wróciłem z dalekiej trasy,gdzie auto było ostro poganiane i widzę że już leci znowu na plecionkę,a to skutkuje za jakiś czas jej przepaleniem.Ja będę zaślepiał.Nie dam 400zł aby za jakiś czas znowu poleciało.Masz już olej w całym dolocie,co jest bardzo kosztowne i pracochłonne by go wyeliminować(turbo,intercooler itd) i na bank zaraz znowu wylezie przez dziurki... A koszta zaślepienia są żadne!Trzeba tylko EGR-a wywlec na zewnątrz i pod miedziowego koloru rurkę założyć blaszkę.Auto dużo lepiej oddycha,dużo lepiej się zbiera przez to,tylko ponoć zimą się dłużej nagrzewa-to jedyny minus przy tych wielu plusach... I ponoć trzeba jeszcze jakiś wężyk podciśnienia zaślepić... Pozdrawiam!
szczawik Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 ostatnio mialem ten sam problem, wymienilem na wahler'a, koszt okolo 500zl, jesli problem powroci zrobie chyba to co sugeruje raffik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się