djzak Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 014 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018,018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
przemik Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Pierwsza i elementarna sprawa ... czy 72* to max temp. do jakiej udało Ci się nagrzać auto ?
djzak Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2012 hmm termostat pokazywal prawie 90 ale spoko jutro zrobie logi jescze raz po jezdzie wtedy bedzie okey..bo moj termostatk zdeka klamie ostatnio...
przemik Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 To nagrzej auto porzadnie i zrob logi jak w pierwszym poscie.
djzak Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2012 tyle udalo mi sie uzyskac z temp..im wiecej jechalem tym bardziej mi spadala tak wiec o dupe rozbic..;/...ale na blacie bylo 90 logi Grupy: 014 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logow z 023 nie dalo sie zrobic nie czyta nic;/.. Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i musze zaraz isc poprawic log 004 bo zapomnialem o obrotach.. tu jest poprawiony 004 Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i przy nim jak to robilem z obrotami to cos syczalo rzezilo ;/.albo cos takiego i przerywalo ...
przemik Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Dobra to teraz tak... nagrzej znow auto i pokaz mi co widac w "instruments" w grupie 003....najlepiej po prostu zaloguj....
djzak Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Dobra to teraz tak... nagrzej znow auto i pokaz mi co widac w "instruments" w grupie 003....najlepiej po prostu zaloguj.... Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM zrobione po 30kilometrach rano
przemik Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Przykro mi to stwierdzac ale termostat jest trupem... przez co ECU "mysli" ze auto jest cały czas zimne... stad glupoty z dawką i kątem wtrysku. Czy nie planujesz aby wymiany rozrządu w najbliższym czasie?
djzak Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2012 hmmm jak kupilem auto to akurat 1500 km temu byl wymieniany pasek jakas rolka ..i narazie tak smigam ale zmienie go napewno bo sie lekko boje i to wiem ze rozrzad razem z termostatem..czyli dlatego on moze tak dziwnie turbo wkrecac i jak wkreci to szaarpie i czasem muli? AAA I PATRZAC NA EGR ON DZIALA POPRAWNIE?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się