Mychu Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Witam, kolega jadący za mną zwrócił mi uwagę, że jak depnę to trochę dymię Ponieważ moja A4 ma już 230 tyś a jeszcze nie robiłem turbiny, postanowiłem zrobić logi dynamiczne dla grup dot. przepływomierza i turbiny. Zrobiłem logi dla grup 003-011 (arkusz 3-11), 003-010 (arkusz 3-10) oraz 010-011 (arkusz 10-11). Z tego co mi się wydaje, to turbina jest ok bo wartości są w miarę zgodne z tym co pokazuje mapa, natomiast rzeczywiste wartości MAF już są znacznie wyższe niż te z mapy. Czy to coś (i ew. co) oznacza? A może coś z EGR-em? Będę wdzięczny za analizę logów: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AtHWY3XopGB3dGtCUkl6SlJ3TDBiTXhYeENNQkIxNlE#gid=0 3-11 pomiar 1 3-11 pomiar 2 3-10 10-11
Mychu Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2012 jest ok. Dzięki! A co oznacza, że MAF actual jest sporo wyższy od MAF specified? Jak patrzę na logi innych z forum, to wartości dawek często są zbliżone do oczekiwanych a u mnie dużo większe. Do tego EGR na 4,8%. Czy to czasami nie oznacza, że EGR jest np. niedomknięty? Ja się nie znam, tyle co tu doczytam ale może zrobić jeszcze logi statyczne?
spanky Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 jest ok. Dzięki! A co oznacza, że MAF actual jest sporo wyższy od MAF specified? Jak patrzę na logi innych z forum, to wartości dawek często są zbliżone do oczekiwanych a u mnie dużo większe. Do tego EGR na 4,8%. Czy to czasami nie oznacza, że EGR jest np. niedomknięty? Ja się nie znam, tyle co tu doczytam ale może zrobić jeszcze logi statyczne? wszsytko jest ok , nie szukaj problemu tam gdzie go nie ma ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się