Arctic Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Mam taki problem iż moje audi nie osiąga wyższych obrotów niż 3000. Jak odpala auto to na 2 pierwszych biegach jest niby dobrze a na trójce jest mół a nie rakieta. Proszę o jakieś podpowiedzi co może być tego przyczyną załączam Logi dynamiczne z Vag. Dodam tylko że czyściłem N75 i MAF ale nadal nie ma poprawy. Proszę o pomoc w ratowaniu autka i przeanalizowaniu logów Grupy: 003,010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
przemek4net Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 011BS, 003BS i 011dynamiczny!!!! pytanie: czy aby hamulce nie sa slabe? wlacz 011BS i powiedz czy sie "sztanga" podnosi i opada czy jak paluszkiem przytkasz wezyk co dochodzi di "gruchy" przy 011BS czujesz jak w nim sie pojawia podcisnienia czy sprawdzales dobrze polaczenia w dolocie na odcinku od turbiny do silnika (czy tam opaski nie sa luzne, czy nie syczy uciekajace bokiem powietrze
Arctic Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Jeszcze dodam że pojawiły mi się błędy 575 523 553
Wujek141 Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 Sprawdź wąż, który wchodzi do gruchy, odpal silnik i sprawdź palcem czy ciągnie. Jeśli tak, to N75 powinien być ok. Z tego, co widzę na logach, MAF już nie domaga. No i turbo całkiem leży. Może być do czyszczenia. Ale sprawdziłbym tą gruchę w pierwszej kolejności. Ewentualnie odpal silnik, niech ktoś daje gazu a ty obserwuj, czy sztanga się ruszą w górę i w dół.
przemek4net Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 Z tego, co widzę na logach, MAF już nie domaga. No i turbo całkiem leży ja mysle, ze jak turbo nie dmucha to i przeplyw bedzie maly, jak jest nieszczelny dolot to T nie bedzie dmuchac... jak wydech jest przytkany to maf bedzie wskazywal maly przeplyw mimo, ze T osiagnie zadane ladowanie... podobnie jak np zjechaly sie walki i zawory nie zapewniaja wlasciwego przeplywu, jak bedzie slaba VP44 i bedzie malo wachy podawala to bedzie za male cisnienie spalin by nakrecic T by ta uzyskala zadne ladowanie... ale moze sie nie znam i mozna cos madrego powiedziec na podstawie tych logow - jak nie ma logow porzadnie porobionych tylko co na pale to chyba tylko wrozka pomoc moze (widzialem po polnocy na polsacie sa jakies) Pozdrawiam, Przemek
Wujek141 Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 Przemek - a może żeby rozwiać problem lepiej byłoby podmienić przepływkę, wtedy byśmy wiedzieli czy to ona nie domaga a jeśli nie ma poprawy wtedy szukać dalej ? Miałem podobny problem, nie dmuchała mi turbinka i MAF nie domagał, podmieniłem przepływkę, była różnica - wymieniłem gruchę - a kucyki odzyskały swoje zdrowie
przemek4net Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 Przemek - a może żeby rozwiać problem lepiej byłoby podmienić przepływkę, wtedy byśmy wiedzieli czy to ona nie domaga a jeśli nie ma poprawy wtedy szukać dalej ? w kaszonologach dopatrzylem sie teraz 011D gdzie przy 2800 obrotach i zadanym ladowaniu okolo 2000 faktyczne cisnienie wynosi 1100. Przy tak malym cisnieniu przeplyw jest maly wiec nie widze powodu brudzic sie i przekladac przeplywke. Inaczej: to czy przeplywka tnie czy nie ma chwilowo zerowe znaczenie bo to auto nie pompuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się