Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Amortyzatory tył-jakie?


rafal9119

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka mam takie pytanie czy amory tył z dielsa podejda bo benzyniaka???prosze o szybka odpowiedz

---------- Post dopisany at 21:53 ---------- Poprzedni post napisany at 21:36 ----------

nik nie wie????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniając amortyzator musisz uwzględnić rodzaj podwozia podany na tabliczce znamionowej w bagażniku.

Do wyboru masz dwa:

1BA - wykonanie seryjne.

1BE - wykonanie sportowe.

Także sprawdź jakie zawieszenie jest w aucie, z którego bierzesz organy. Pozatym nic Cię nie powinno interesować.

Gdybyś wymieniał sprężyny, to co innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amory sa rozne dla 1BE i 1BA. Wizualnie wszystko takie samo, ale charakterystyka inna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amory sa rozne dla 1BE i 1BA. Wizualnie wszystko takie samo, ale charakterystyka inna.

1BE mają krótszy trzpień

amortyzatory są takie same do obydwu typów zawieszenia chyba ;)
jak nie wiesz, to po co piszesz głupoty?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżę temat ponieważ mam dylemat, ostatnio zauważyłem, że moje amortyzatory tylne skończyły swój żywot, posiadam zawieszenie 1be, zacząłem rozglądać za ofertami i natknąłem się na coś takiego: SPORTOWE AMORTYZATORY MTS AUDI A4 B5 94- TYŁ (4268554493) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. posiadają one krótszy skok, teraz pytanie czy nadadzą się do mojego avanta z tym zawieszenie? powiedzcie jak wy to widzicie i co ewentualnie proponujecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz kupić sachsy 170 814, bo obniżenie w 1BE/1BV jest na sprężynie,a te amortki są dedykowane do pojazdów ze "sportowym" zawieszeniem. Jeśli chodzo MTS-y to się nadadzą bez problemu, mam u siebie zamontowane do zawieszenia 1BV, są krótsze o 2cm od seryjnych.

Bedziesz zmieniał odboje?

Bo jeśli tak to bym brał do tych mts-ów odboje od zawieszenia 1BA (długość 135mm) a nie 1BE (119mm) przez to że amor krótszy, i masz w nim 4 pozycje regulacji najwyższa to taka wysokość bedzie jak 1BE 67 cm ( Amortyzatory sportowe tylne MTS Audi A4 B5 - Tuning-Tomas.com )ja mam takie, bo nie jestem pewien czy z Twojego linku to takie same.

amorki_1_BE_a4_b5_ty.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak będę zmieniał odboje, a ta regulacja to polega tym, że zmieniam położenie talerzyka?

Dokładnie, dolny talerzyk się przestawia, na najwyższym położeniu wyjdzie 67 cm wysokości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a Ty na której wysokości masz talerzyk?

---------- Post dopisany at 09:40 ---------- Poprzedni post napisany at 09:30 ----------

najwyższa tzn. talerzyk na pierwszej pozycji od dołu? jak damna drugą lub trzecią od dołu to auto pójdzie niżej i będzie twardsze, dobrze to rozumuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a Ty na której wysokości masz talerzyk?

---------- Post dopisany at 09:40 ---------- Poprzedni post napisany at 09:30 ----------

najwyższa tzn. talerzyk na pierwszej pozycji od dołu? jak damna drugą lub trzecią od dołu to auto pójdzie niżej i będzie twardsze, dobrze to rozumuje?

Ja mam na drugim od góry dla zawieszenia 1BV (-3 cm), jak chcesz -2 cm to pierwszy od góry. Z tą twardością to nie konieczenie jak dasz jeszcze niżej, sprężyny musiałbyś zmienić, tak mi się wydaje, no i przód będzie wysoko jak sam tył opuścisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...