Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cyka chwilę po starcie oraz cały czas po rozgrzaniu. Szybkość cykania wzrasta


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odkad kupilem Audika z silnikiem 1z cyka chwile po starcie oraz caly czas po rozgrzaniu. Szybkosc cykania wzrasta wraz z obrotami silnika. Im wiecej wcisne gazu tym szybciej cyka. Byl moment ze bylo malo oleju w aucie i cykanie bylo duzo glosniejsze, anizeli teraz gdy olej jest na poziomie "MAX".

Co do tego cykania to nawet diagnosta stwierdzil, ze chodzi jak traktor...

Olej jaki jest w chwili obecnej zalany to 5w40 spelniajacy norme 505.00 . Zastanawiam sie czy nie wlac mu 0w40 przy nastepnej wymianie?

Opublikowano

a po co....jesli to hydroszosy to jeszcze bardziej moga podklepywac... dlatego ludzie wlewaja geste oleje aby je wyciszyc... moja rada- do zdemontowania pokrywa wałka rozrzadu i do sprawdzenia hydrosztosy... mechanik niech sprawdzi...

Opublikowano

Kurde, pierwsze słyszę o hydroszosach... Postaram się znaleźć dobrego mechanika który upora się z problemem.

Poza tym 0w40 jest gestszy od 5w40, wiec tym sposobem bym moze i je wyciszyl?

Dodam ze jak wymieniałem olej to nie do końca spuściłem stary olej. Nie mogłem odkręcić śruby od misy oleju, wiec oleju wyzbyłem się kręcąc rozrusznikiem i na krotko trzymając auto włączone, gdy było bez filtra oleju. Zapewne zła to opcja była, ale starego oleju raczej za wiele nie zostało.

Opublikowano

Dodam ze jak wymieniałem olej to nie do końca spuściłem stary olej. Nie mogłem odkręcić śruby od misy oleju, wiec oleju wyzbyłem się kręcąc rozrusznikiem i na krotko trzymając auto włączone, gdy było bez filtra oleju. Zapewne zła to opcja była, ale starego oleju raczej za wiele nie zostało.

Gratuluje pomyslu :facepalm: Mistrzostwo swiata :oklasky::wallbash: Jak nie mozesz sobie z korkiem poradzic, to jest jeszcze cos takiego, jak wysysarka oleju przez bagnet, a nie jakies pomysly z odpalaniem auta bez filtra :facepalm::glupek2:

Opublikowano

Zastanawialem sie czy opisywac to tak dokladnie :decayed:

Z tego co pamietam to przed wymiana audik nie chodzil inaczej, wiec nic sie nie pogorszylo, wrecz jest jak bylo...

Opublikowano

Jak cyka chwilę po starcie jak opisujesz i jest to słyszalne, to możliwe, że ma to związek z zaworem N75, przy mojej Audi 80 TDI takie coś występuje i z tego co wiem, to jedne cykają, inne nie, nie wiadomo od czego to zależy... Może moja rada trochę z innej beczki, ale przysłuchaj się pracy tego zaworka...

Opublikowano

krzysiek - Twoje cykanie rowniez wzrasta wprost proporcjonalnie z szybkoscia obrotow?

Opublikowano

Cykanie dochodzace z N75 to zupelnie inna bajka. Przy odpalonym silniku prawie wcale tego nie uslyszysz. :whistling: Zajmi sie hydrosztosami a ten N75 zostaw w spokoju.

Opublikowano

Nie wiem, bo jak zwiększam obroty, to zagłuszam to cykanie, na ciepłym też cyka, ale jakby ciut ciszej... po prostu otwórz maskę i zbliż ucho do tego zaworka:) A to cykanie słychać nawet przy zimnym silniku, kiedy pracuje najgłośniej, albo silnik pracuje cicho, albo mam tak wrażliwe ucho... Oczywiście słychać na zewnątrz, w środku nie słychać nic.

Opublikowano

Podjade do mechaniora. Niech sprawdzi. Przy okazji poszukam kogos kto kompresje sprawdzi, bede mial spokoj.

Opublikowano
Poza tym 0w40 jest gestszy od 5w40, wiec tym sposobem bym moze i je wyciszyl?
no niestety nie w ta stronę. 0W to najrzadszy olej....

co do wymiany oleju jak masz takie problemy to jedź na zakład gdzie posiadaja wysysarke i tam sciagna wiecej oliwy z silnika niz by miał wypasc przez korek spustowy.... max do 50zł zapłacisz i masz z głowy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...