Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z dużymi korektami czasów wtrysku :(


bawół1

Rekomendowane odpowiedzi

OPEN LOOP stan kiedy komputer benzynowy nie bierze pod uwagę wskazań sondy lambda , tylko przy "bucie" leje po podobno sztywnej mapie zapisanej sterowniku PB. Komputer w tym trybie nie koryguje juz skłdu mieszanki. Widać to w logu jak sondy lambda osiągną wartoś okolo 0,85V.

Ale jest to powyzej 4500 RPM , i zastanawia mnie czy jest systuacja, ze komp powinien wchodzić w taki stan również w niższych obrotach , przy gwałtownym wciśnięciu gazu np.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jest to powyzej 4500 RPM , i zastanawia mnie czy jest systuacja, ze komp powinien wchodzić w taki stan również w niższych obrotach , przy gwałtownym wciśnięciu gazu np.

Tak.

Gdyby silnik pracował cały czas w układzie zamknietym to pewnie nawet nie dałoby sie go uruchomić.

Na zimnym silniku, podczas mocnego przyspieszania czy też hamowania silnikiem, musi on pracować w układzie otwartym. Sterownik zezwala wtedy na nadzwyczajne wzbogacenie lub zubożenie mieszanki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jest to powyzej 4500 RPM , i zastanawia mnie czy jest systuacja, ze komp powinien wchodzić w taki stan również w niższych obrotach , przy gwałtownym wciśnięciu gazu np.

Tak.

Gdyby silnik pracował cały czas w układzie zamknietym to pewnie nawet nie dałoby sie go uruchomić.

Na zimnym silniku, podczas mocnego przyspieszania czy też hamowania silnikiem, musi on pracować w układzie otwartym. Sterownik zezwala wtedy na nadzwyczajne wzbogacenie lub zubożenie mieszanki.

czyli ustawienie LPG nie będzie takie proste jeśli chodzi o OL , bo pętla otwiera się w różnych przedziałąch RPM zależnie od obciązenia i nieda sie wzbogacić Mapy LPG miejscowo , bo niby gdzie.

Najlepsza byłaby korekta po podciśnieniu w sterowniku LPG poniżej pewnej wartości podciśnienia aby następowało wzbogacenie które pozwala na przejście w OL. Ale w sterowniku LPG takorekta jest nieaktywna . Ciekawe jak ją aktywować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ustaw instalacie tak zeby przy pełnym bucie w całym zakresie napiecie sondy oscylowało w okolicy 0,85 v i bedzie dobrze .

Ja chyba nie rozumiem. Przy pełnym bucie tzn. ? Ponizej log na PB zrobiony , 3 bieg . I but w podłogę , jak widać nie przechodzi w pętlę otwartą na PB wcześniej niż ok. 4800 RPM. Więc na niskich biegach nawet jak wdepne w podłogę to sondy nadal oscylują.

Czy ja mam coś nie tak?

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuję pojedynczo. A może problem z pompą paliwa i ciśnieniem na listwie? A jak powinno być ? Po depnięciu w podłogę sondy odrazu powinny skoczyć na 0,85 V i tak stać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...