Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z temperaturą, pompa, termostat, czujnik ok.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Mam taki problem ze temperatura silnika wacha sie miedzy 96 a 105 stopni, do tego jeszcze brak ogrzewania, dziwne jest jeszcze to ze jak trochę mu przycisnę tak powyżej 4000 obrotów a najlepiej tak 5000 to temperatura spada i to dosc szybko nawet do 70 stopni. Prosze o pomoc bo szykuję sie do wyjazdu a auto rozebrane i nie chce składać przed jakąś diagnozą.

Opublikowano

a płynu ci ubywa? brak ogrzewania to na małym obiegu chodzi płyn pewnie.

Opublikowano

termostat sprawdz , jak nie to pompa, u mnie zaczął się grzać bo pompa padła i płynu mi uciekało łopatki na pół pękniete plastikowe, teraz mam miedziane albo układ zapowietrzony.

Opublikowano

jeżeli nie jest zapowietrzony to nagrzewnica niedrożna,może być wadliwy termostat jeżeli spada ci temperatura do 70st.Zobacz czy oba węże od nagrzewnicy są gorące

Opublikowano

A jeżeli uszczelka pod głowicą byłaby walnieta miałby tez takie objawy? Bo auto jeździ na gazie i tu tez jest problem bo przerywa i sie dlawi jak sprawdzam świece to na drugim cylindrze jest zawsze gorsze spalanie tak było na starych świecach i na nowych to samo. A jak mu przycisnę to moze temperatura spada bo pompa daje dużo wieksze ciśnienie niż nieszczelnosc uszczelki. Tak sobie myślę ale może się mylę.

Opublikowano

Mam do was pytanie: Mam audi a4 2002 rok 2,5 tdi i jak spokojnie jezdze to nie wskazuje 90 stopni dopiero jak sie jedzie szybko dopiero wskoczy na 90 i pozniej znow spada do tak okolo 70 stopni. Powinno tak byc? Do wymiany bylby termostat?

Opublikowano

jarecki30_de prawdopodobnie masz walniętą uszczelkę pod głowicą,jeżeli Ci auto przerywa więc na któryś cylinder dostaje sie płyn. Najlepiej to sprawdzic weź zapal auto odkręc korek i patrz czy nie wywala płynu,jak będzie wywalać to masz uszczelke do wymiany.

Opublikowano

Nie zawsze jest tak ze wywala plyn jak uszczelka jest lekko wydmuchana to moze nie być takich dużych objawów znam to z autopsji. Glowica już sciagnieta i oddana do planowania moze jutro bedzie gotowa jak nie to dopiero w poniedziałek więc auto poskladam dopiero w następnym tygodniu, jak coś to dam znać czy wszystko ok. Pozdrawiam.

No chyba że ktoś ma jeszcze jakieś sugestie to chetnie poslucham. Dzieki.

---------- Post dopisany 07-09-2012 at 21:20 ---------- Poprzedni post napisany 06-09-2012 at 22:00 ----------

Więc tak auto poskladane i dalej jest to samo brak ogrzewania auto sie grzeje i dalej ta sama sytuacja jak przycisne powyżej 4- 5 tys obrotów to temperatura spada ale ogrzewania dalej nie ma. Już nie mam wiecej pomysłów jeszcze tylko spróbuję przeplukac uklad jakimiś odkamieniaczami i zobacze co bedzie.

Opublikowano

Jak sprawdzałeś pompę wody? Miałem taki przypadek jak u Ciebie i winna była pompa, wirnik z łopatkami był cały, ale odkleił sie od oski. Pompa wyglądała na sprawna, ale wirnik z łopatkami ślizgał sie na ośce i dopiero na dużych obrotach było ok. Ogólnie ta usterka była cieżka do diagnozy, auto 2 dni sie gotowało, a następne dwa było ok i tak na zmiane, zależy jak sie wirniczek z ośką "dogadał".

Opublikowano

można sprawdzić układ na obecność co2 i wtedy masz pewność czy uszczelka

Opublikowano

Witam ponownie. Problem rozwiązany, zatkany był układ chłodzenia. Wszystko wyczyscilem i przeplukalem i teraz jest już ok wiec dzięki wszystkim za pomoc i zamykam ten wątek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...