jarecki30_de Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 Witam wszystkich. Mam taki problem ze temperatura silnika wacha sie miedzy 96 a 105 stopni, do tego jeszcze brak ogrzewania, dziwne jest jeszcze to ze jak trochę mu przycisnę tak powyżej 4000 obrotów a najlepiej tak 5000 to temperatura spada i to dosc szybko nawet do 70 stopni. Prosze o pomoc bo szykuję sie do wyjazdu a auto rozebrane i nie chce składać przed jakąś diagnozą.
seefahrer Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 a płynu ci ubywa? brak ogrzewania to na małym obiegu chodzi płyn pewnie.
jarecki30_de Opublikowano 5 Września 2012 Autor Opublikowano 5 Września 2012 Moja zona jeździ tym autem mówiła ostatnio że coś tam trochę ubyło ale nie jestem pewien, zapomniałem dodać ze auto jeździ na gazie.
seefahrer Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 termostat sprawdz , jak nie to pompa, u mnie zaczął się grzać bo pompa padła i płynu mi uciekało łopatki na pół pękniete plastikowe, teraz mam miedziane albo układ zapowietrzony.
jarecki30_de Opublikowano 5 Września 2012 Autor Opublikowano 5 Września 2012 W temacie napisalem ze pompa i termostat jest ok.
juleknotdead Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 jeżeli nie jest zapowietrzony to nagrzewnica niedrożna,może być wadliwy termostat jeżeli spada ci temperatura do 70st.Zobacz czy oba węże od nagrzewnicy są gorące
jarecki30_de Opublikowano 6 Września 2012 Autor Opublikowano 6 Września 2012 A jeżeli uszczelka pod głowicą byłaby walnieta miałby tez takie objawy? Bo auto jeździ na gazie i tu tez jest problem bo przerywa i sie dlawi jak sprawdzam świece to na drugim cylindrze jest zawsze gorsze spalanie tak było na starych świecach i na nowych to samo. A jak mu przycisnę to moze temperatura spada bo pompa daje dużo wieksze ciśnienie niż nieszczelnosc uszczelki. Tak sobie myślę ale może się mylę.
KaZio-89 Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 Mam do was pytanie: Mam audi a4 2002 rok 2,5 tdi i jak spokojnie jezdze to nie wskazuje 90 stopni dopiero jak sie jedzie szybko dopiero wskoczy na 90 i pozniej znow spada do tak okolo 70 stopni. Powinno tak byc? Do wymiany bylby termostat?
kamilb5 Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 jarecki30_de prawdopodobnie masz walniętą uszczelkę pod głowicą,jeżeli Ci auto przerywa więc na któryś cylinder dostaje sie płyn. Najlepiej to sprawdzic weź zapal auto odkręc korek i patrz czy nie wywala płynu,jak będzie wywalać to masz uszczelke do wymiany.
jarecki30_de Opublikowano 7 Września 2012 Autor Opublikowano 7 Września 2012 Nie zawsze jest tak ze wywala plyn jak uszczelka jest lekko wydmuchana to moze nie być takich dużych objawów znam to z autopsji. Glowica już sciagnieta i oddana do planowania moze jutro bedzie gotowa jak nie to dopiero w poniedziałek więc auto poskladam dopiero w następnym tygodniu, jak coś to dam znać czy wszystko ok. Pozdrawiam. No chyba że ktoś ma jeszcze jakieś sugestie to chetnie poslucham. Dzieki. ---------- Post dopisany 07-09-2012 at 21:20 ---------- Poprzedni post napisany 06-09-2012 at 22:00 ---------- Więc tak auto poskladane i dalej jest to samo brak ogrzewania auto sie grzeje i dalej ta sama sytuacja jak przycisne powyżej 4- 5 tys obrotów to temperatura spada ale ogrzewania dalej nie ma. Już nie mam wiecej pomysłów jeszcze tylko spróbuję przeplukac uklad jakimiś odkamieniaczami i zobacze co bedzie.
dragon44 Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 Jak sprawdzałeś pompę wody? Miałem taki przypadek jak u Ciebie i winna była pompa, wirnik z łopatkami był cały, ale odkleił sie od oski. Pompa wyglądała na sprawna, ale wirnik z łopatkami ślizgał sie na ośce i dopiero na dużych obrotach było ok. Ogólnie ta usterka była cieżka do diagnozy, auto 2 dni sie gotowało, a następne dwa było ok i tak na zmiane, zależy jak sie wirniczek z ośką "dogadał".
jarecki30_de Opublikowano 7 Września 2012 Autor Opublikowano 7 Września 2012 Pompę miałem wykrecona i sprawdzalem czy lopatki są dobre i czy dobrze trzyma sie na osce i wszystko ok.
vokotibi Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 można sprawdzić układ na obecność co2 i wtedy masz pewność czy uszczelka
jarecki30_de Opublikowano 15 Września 2012 Autor Opublikowano 15 Września 2012 Witam ponownie. Problem rozwiązany, zatkany był układ chłodzenia. Wszystko wyczyscilem i przeplukalem i teraz jest już ok wiec dzięki wszystkim za pomoc i zamykam ten wątek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się