Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana oleju MOTUL 10W40 na VALVOLINE 10W60


egon47

Rekomendowane odpowiedzi

Mam dylemat jezdze na Oleju Motul 10w40 półsyntetyk i zastanawiam sie nad zmiana olejuValvoline 10W60 VR1 Racing pełny syntetyk? Czy to jest pół syntetyk??

---------- Post dopisany at 20:41 ---------- Poprzedni post napisany at 20:40 ----------

Na tej akcji jest podane ze to pełny syntetyk VALVOLINE VR1 RACING 10W60 5L 10W-60 + GRATIS (2583071648) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

a zaś tej ze to półsyntetyk VALVOLINE VR1 10W-60 10W60 5L ŁÓDŹ PABIANICE PROMO (2592458283) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

---------- Post dopisany at 20:49 ---------- Poprzedni post napisany at 20:41 ----------

Jeszcze znalazlem taki olej MOTUL 4100 TURBOLIGHT 10W40 MOTUL 4100 TURBOLIGHT 10W40 10W-40 5L MOKOTÓW (2553736338) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawid to jest półsyntetyk - jest napisane synthetic blend. Z Valvo fullsynt to był VR1 5w50.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi olejami Valvoline są jaja od jakiegoś czasu....

"semi synthetic" - półsyntetyczny

"synthetic blend" - tzw. częściowo syntetyczny

"full syntethic" - pełny syntetyk...

p1010977ei9.jpg

Te same oznaczenia a różne oleje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienili to już jakis czas temu, z tego co gdzieś czytałem własnie ze względu na to, że to nigdy nie był olej fullsynt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienili to już jakis czas temu, z tego co gdzieś czytałem własnie ze względu na to, że to nigdy nie był olej fullsynt.

Teraz już spotykam tylko opakowania "synthetic blend" Więc pewnie jest tak jak piszesz.

Miałem ten olej zalany w swoim 2.8 30V ALG i za bardzo go nie tolerował... łykał prawie 0,5 litra na 1000 kilometrów.

Po zmianie na inny półsyntetyk oleju już nie ubywało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Badź tu madry i zalej tu silnik :facepalm:

A czemu zmieniasz olej? Chcesz wlać jakiś pełny syntetyk? Wiadomo, że każdy ci tu napisze że tylko Motul ale ja np jeżdże na Gulfie i sobie chwale

Gulf Racing 5w50 4L Super Cena Warszawa Tarchomin (2552904629) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Egon, jak Ty kombinujesz, nic Ci się nie dzieje więc lej to co lałeś, możesz również śmiało zalać Valvo 10w60 i będzie OK :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm zauwazylem ostatnio ze po ostrzejszej jeździe turbo zaczyna swiecic czyli olej sie grzeje;/ wiem ze Pucek mial przypadek na Motulu 10W40 ze go zagotowal...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poważnie Pucek zagotowałeś olej?? Kurde jak ty jeżdziłeś i jak długo że ci się to udało ?? Silnik powiedział papa??

Ja na tym Gulfie teraz przeleciałem na autostradzie 1200km w 8h i temp oleju zupełnie w normie, wiadomo po mieście jak ostro dajesz to turbo lubi poświecic ale to raczej z tego że K03 małe jest a nie od oleju moim zdaniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtedy bylo upalanie Apu Puckowe i wiadomo ze jak niema Kata i program to na turbo bedzie wieksza temperatura;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co polecacie zmienic olej z Motul 10w40 półsyntetyk na olejuValvoline 10W60 VR1 Racing częściowo syntetyczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

egon47 nic sie nie bój nic sie nie rozszczelni.

Dokładnie, lej dobry 10W60 i nie bój się o nic.Powinieneś bardziej uszczelnić silnik po takim przejściu.Jak będziesz dobrze zagrzewał silnik przed butowaniem to nic mu nie grozi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a po co Ci olej do wyscigowych aut? 1.8T to nie jest silnik gdzie mozna zerwac film olejowy - nawet w 0W-30. zalej jakis dobry syntetyk - np Millers XFS 0W-40 i ciesz sie jazda. i pamietaj ze 75% zuzycia to zimny rozruch - 10W-60 dociera do wezlow tarcia 3 razy dluzej niz 5W-40.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...