olekk Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 Panowie prośba o pomoc. Muszę podjąć decyzję do jutra o wyborze nowego turbo. Mam seryjne K03s w BEX (które się wysrało i leży już na stole) i mam dwie opcje: - kupić nowe K03s - kupić K04 Czy jest sens wsadzać K04? Chciałbym przez pewien czas jeździć na seryjnym sofcie ale w przyszłości nie wykluczone że apetyt na kucyki urośnie... Jak taka turbina by się sprawdzała bez żadnych innych modyfikacji? Większy lag? która dokładnie turbina pasowałaby plug&play? K04-015 ? Ma ktoś może numer OEM Audi? Wszystkie sugestie mile widziane. Z góry dziękuję za pomoc :-)
wampir Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 Mam ten sam problem co Ty, wrocilem przed chwilą z urlopu i musze podjac decyzje co zrobic z moim turbo. Nowe k03s to w zależności od dostawcy koszt ponad 3500zł. Nowe K04 to koszt 3350 Szczegóły w aukcji: Nowa turbosprężarka Audi A4 A6 Passat 1.8T TUNING (2606475154) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. powodzenia
olekk Opublikowano 13 Września 2012 Autor Opublikowano 13 Września 2012 No ja juz jestem po zabiegu - pod maska siedzi nowe K03s czyli została seria. Wyczytałem gdzieś ze K03s jest bardziej wytrzymałe od K04. Przewaga K04 to ze moze nam wydmuchac 5-10 KM wiecej. W moim przypadku mijalo sie to z celem. Jak cos juz robic moim zdaniem to wsadzac GT28rs ale to juz wiecej floty. Jeśli chodzi o wrażenia to jestem mega zadowolony. Zupełnie inna kultura jazdy. Z Turbo nie słychać żadnego piszczenia, laduje tyle ile fabryka dała i nic nie cieknie. Ja dostałem K03s za 3300. Jak taniej nie znajdziesz to daj znac to spróbuje ogarnąć.
McGiver Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 Nowe k03s to w zależności od dostawcy koszt ponad 3500zł. Nowe K04 to koszt 3350 Szczegóły w aukcji: Nowa turbosprężarka Audi A4 A6 Passat 1.8T TUNING (2606475154) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Ta K04 i K03s to jedno i to samo praktycznie. Koła kompresji są identyczne w obydwu, a różnica jest w wirnikach: K04 ma 42/46 a K03s ma 40,3/45. K03s szybciej wstanie, ale K04 dłużej utrzyma ciśnienie. Moc ta sama generalnie, niut wiekszy w K03s i dostęp do częsci jest. K04 to rozwiercona muszla K03s i brak częsci zamiennych. Dlatego ja zbudowałem tą swoja BV50/K03s Jest na sprzedaż jakby co, bo ja celuje w 300+ na PW pisać zainteresowani.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się