miro44 Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 Logi zrobione na trzecim biegu z pedałem w podłodze (LPG). Auto zaczęło coś nie domagać: przerywać wymieniłem cewkę i świece pomogło ale pozostały inne problemy jak na zimnym telepie i falują obroty (tylko na ssaniu). Przy jeździe w zakresie 1800-2000 obrotów auto przymulone. Obroty falują też jak na postoju np kręcę kierownicą lub opuszcza/podnoszę szyby. Auto ma wyciętego kata. Na zimnym odpaliłem przy odpiętym przepływomierzu i efektu telepania nie było. Proszę o pomoc i wszelkie sugestie w celu rozwiązania problemu. Grupy: 031 - VAGLOG Grupy: 020 - VAGLOG Grupy: 002 - VAGLOG Grupy: 115 - VAGLOG
edekxp Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 przepływomierz trochę mało mierzy max 121, u mnie było 143, silnik taki sam właśnie też się zastanawiam czy u mnie coś nie było modzone bo zadane ciśnienie dochodzi do 1900mbar, a u ciebie tylko 1700mbar. Ciśnienie zadane u ciebie turbina utrzymuje. Może zrób logi na pb tylko zrób reset korekt, może coś z LPG nie tak
german81 Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 zacznij od sprawdzenia szczelnosci układu bo masz mała nieszczelnosc .zrób logi na benzynie z bloków 2 20 31 115 118 . a instalcie masz tragicznie wyregulowana .kiedy wymieniałes swiece i na jakie ?
miro44 Opublikowano 13 Września 2012 Autor Opublikowano 13 Września 2012 Świece wymieniłem 2 tyg. temu razem z tą cewką (Bosch'a ). Czy nieszczelność uszczelki pokrywy zaworów może być powodem takiego zachowania auta (zauważyłem olej na gwincie świec). W weekend zrobię logi na Pb.
german81 Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 jesli swieca nie jest cała zanurzona w oleju to nie .
grzes1150 Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 A ja obstawiam że przepływka nie była jeszcze zmieniama w tym aucie od nowości i powoli zaczyna niedomagać
miro44 Opublikowano 13 Września 2012 Autor Opublikowano 13 Września 2012 Przepływki raczej nikt nie ruszał. A co do tych świec to olej na gwincie to normalne?
german81 Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 jak sam napisałes podcieka ci uszczelka pokrywy zawórów wiec gdzes ten olej musi sie zbierac .a co do przepływki to najpierw sprawdz szczelnosc układu turbo cisnieniowo bo jak jest nieszczelnosc to przepoływka bedzie zanirzała .
miro44 Opublikowano 15 Września 2012 Autor Opublikowano 15 Września 2012 Dla odmiany dziś z rana na zimnym przy odpalaniu zaświeciła się kontrolka EPC i kontroli trakcji. Po ponownym uruchomieniu kontrolki zgasły.
german81 Opublikowano 15 Września 2012 Opublikowano 15 Września 2012 sprawdz jakie błedy sie zapisały
miro44 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2012 Nowe logi na Pb. Proszę o analizę. Grupy: 020 - VAGLOG Grupy: 031 - VAGLOG Grupy: 118 - VAGLOG Grupy: 115 - VAGLOG Grupy: 002 - VAGLOG
edekxp Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Pierwszy cylinder cofa zapłony skoro nowe świece i cewka pozostaje problem z wtryskiem lub pompą paliwa Przepływomierz nadal mało mierzy lub turbina zasysa powietrze poza nim - sprawdź szczelność
grzes1150 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Pierwszy cylinder cofa zapłony skoro nowe świece i cewka pozostaje problem z wtryskiem lub pompą paliwaPrzepływomierz nadal mało mierzy lub turbina zasysa powietrze poza nim - sprawdź szczelność Pompe paliwa wykluczamy bo na innych cylindrach nie ofa od dołu no i czasy wtrysku w normie. Zaglądną bym do wtryskiwaczy, ewentualnie podmiana miejscami żeby sprawdzić czy to przez niego cofa zapłon. Co do przepływki to rzeczywiście powinna zmierzyć więcej.... jeśli dolot szczelny to przypływka powoli mówi papa. Doładowanie i Lambda ok.
miro44 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2012 Przepływa nowa . Czyli zostaje sprawdzenie dolotu. Co do cofania pierwszego cylindra to może to być przyczyna cewki. Wymieniona została cewka na czwartym cylindrze. Brak błędów jeżeli chodzi o cewki.
grzes1150 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 No to wsio jasne Na 4 cylindrze jest nowa cewka i zero cofania zapłonu... Trzeba było od razu 4 sztuki kupić bo jak padła jedna to i tak zaraz polecą następne. Po wymianie cewek możesz zalogować ponownie ale obstawiam że motorownia wróci do formy Pozdrawiam!!!
edekxp Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 albo zamień cewki miejscami 4 na 1 i zrób log 20 i będzie wszystko jasne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się