Jump to content
IGNORED

Proszę o analizę logów.


miro44
 Share

Recommended Posts

Logi zrobione na trzecim biegu z pedałem w podłodze (LPG). Auto zaczęło coś nie domagać: przerywać wymieniłem cewkę i świece pomogło ale pozostały inne problemy jak na zimnym telepie i falują obroty (tylko na ssaniu). Przy jeździe w zakresie 1800-2000 obrotów auto przymulone. Obroty falują też jak na postoju np kręcę kierownicą lub opuszcza/podnoszę szyby. Auto ma wyciętego kata. Na zimnym odpaliłem przy odpiętym przepływomierzu i efektu telepania nie było. Proszę o pomoc i wszelkie sugestie w celu rozwiązania problemu.

Grupy: 031 - VAGLOG

Grupy: 020 - VAGLOG

Grupy: 002 - VAGLOG

Grupy: 115 - VAGLOG

Link to comment
Share on other sites

przepływomierz trochę mało mierzy max 121, u mnie było 143, silnik taki sam

właśnie też się zastanawiam czy u mnie coś nie było modzone bo zadane ciśnienie dochodzi do 1900mbar, a u ciebie tylko 1700mbar.

Ciśnienie zadane u ciebie turbina utrzymuje.

Może zrób logi na pb tylko zrób reset korekt, może coś z LPG nie tak

Link to comment
Share on other sites

zacznij od sprawdzenia szczelnosci układu bo masz mała nieszczelnosc .zrób logi na benzynie z bloków 2 20 31 115 118 . a instalcie masz tragicznie wyregulowana .kiedy wymieniałes swiece i na jakie ?

Link to comment
Share on other sites

Świece wymieniłem 2 tyg. temu razem z tą cewką (Bosch'a ). Czy nieszczelność uszczelki pokrywy zaworów może być powodem takiego zachowania auta (zauważyłem olej na gwincie świec). W weekend zrobię logi na Pb.

Link to comment
Share on other sites

A ja obstawiam że przepływka nie była jeszcze zmieniama w tym aucie od nowości i powoli zaczyna niedomagać :wink:

Link to comment
Share on other sites

Przepływki raczej nikt nie ruszał. A co do tych świec to olej na gwincie to normalne?

Link to comment
Share on other sites

jak sam napisałes podcieka ci uszczelka pokrywy zawórów wiec gdzes ten olej musi sie zbierac .a co do przepływki to najpierw sprawdz szczelnosc układu turbo cisnieniowo bo jak jest nieszczelnosc to przepoływka bedzie zanirzała .

Link to comment
Share on other sites

Dla odmiany dziś z rana na zimnym przy odpalaniu zaświeciła się kontrolka EPC i kontroli trakcji. Po ponownym uruchomieniu kontrolki zgasły.

Link to comment
Share on other sites

Pierwszy cylinder cofa zapłony skoro nowe świece i cewka pozostaje problem z wtryskiem lub pompą paliwa

Przepływomierz nadal mało mierzy lub turbina zasysa powietrze poza nim - sprawdź szczelność

Link to comment
Share on other sites

Pierwszy cylinder cofa zapłony skoro nowe świece i cewka pozostaje problem z wtryskiem lub pompą paliwa

Przepływomierz nadal mało mierzy lub turbina zasysa powietrze poza nim - sprawdź szczelność

Pompe paliwa wykluczamy bo na innych cylindrach nie ofa od dołu no i czasy wtrysku w normie.

Zaglądną bym do wtryskiwaczy, ewentualnie podmiana miejscami żeby sprawdzić czy to przez niego cofa zapłon.

Co do przepływki to rzeczywiście powinna zmierzyć więcej.... jeśli dolot szczelny to przypływka powoli mówi papa.

Doładowanie i Lambda ok.

Link to comment
Share on other sites

Przepływa nowa :(. Czyli zostaje sprawdzenie dolotu. Co do cofania pierwszego cylindra to może to być przyczyna cewki. Wymieniona została cewka na czwartym cylindrze. Brak błędów jeżeli chodzi o cewki.

Link to comment
Share on other sites

No to wsio jasne :wink: Na 4 cylindrze jest nowa cewka i zero cofania zapłonu... Trzeba było od razu 4 sztuki kupić bo jak padła jedna to i tak zaraz polecą następne.

Po wymianie cewek możesz zalogować ponownie ale obstawiam że motorownia wróci do formy :wink:

Pozdrawiam!!!

Link to comment
Share on other sites

albo zamień cewki miejscami 4 na 1 i zrób log 20 i będzie wszystko jasne

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...