carbonek Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Witam. Po wymianie rozrządu pojechałem w trasę 600 km i po dojechaniu na miejsce zaniepokoił mnie dziwny dźwięk. Coś jakby huczalo spod pokrywy rozrządu. Pojechałem do mechanika który robił rozrzad. Zaufany koles od Audi. Posłuchał i powiedział pompa wody. Wymienił na druga taka sama. Wszystko jednak jest bez zmian. Spędził przy aucie 2 dni wymienił wszystko włącznie z kołami zebatymi. I nadal słychać pasek. Stwierdził. Tak ma być aż pasek sie ułoży. Co o tym myślicie? Czy pasek może być za mocno napięty? Pasek klinowy i rolki też wymienione. Wszystkie części kupione w aso. Pozdrawiam
piotrekvka Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 dokładnie tak jest za mocno naciągnął pasek poluzuj to sam nie przez tego pseudo mechanika bo przy dłuższym użytkowaniu pójdą rolki
carbonek Opublikowano 12 Września 2012 Autor Opublikowano 12 Września 2012 A napinacz w tym silniku sam sie nie napina przypadkiem? Ewentualnie jakim momentem dokrecac czy cos...bo ja z mechaniki zielony jestem hehe i raczje nie będę tego dotykał.
vauxhall95 Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 ostatnio spotkalem jak w 2.5TDI R5 na szczescie od strony pompy urwal sie pasek po 300km.Tez niby mial sie ulozyc. stopilo az rolke od napinacza.
flex78 Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Nagraj ten dźwięk i wrzuć link, zobaczymy co tak hałasuje Witam. Po wymianie rozrządu pojechałem w trasę 600 km i po dojechaniu na miejsce zaniepokoił mnie dziwny dźwięk. Coś jakby huczalo spod pokrywy rozrządu. Pojechałem do mechanika który robił rozrzad. Zaufany koles od Audi. Posłuchał i powiedział pompa wody. Wymienił na druga taka sama. Wszystko jednak jest bez zmian. Spędził przy aucie 2 dni wymienił wszystko włącznie z kołami zebatymi. I nadal słychać pasek. Stwierdził. Tak ma być aż pasek sie ułoży. Co o tym myślicie? Czy pasek może być za mocno napięty? Pasek klinowy i rolki też wymienione. Wszystkie części kupione w aso. Pozdrawiam
carbonek Opublikowano 13 Września 2012 Autor Opublikowano 13 Września 2012 VIDEO0026 - YouTube prosze bardzo. pewnie rozpoznacie z filmiku o co mi chodzi ---------- Post dopisany at 22:45 ---------- Poprzedni post napisany at 22:42 ---------- od 0:15 najlepiej to slychac ... ---------- Post dopisany 13-09-2012 at 06:40 ---------- Poprzedni post napisany 12-09-2012 at 22:45 ---------- Panowie ? jakies pomysly ? pozdr.
done Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 Czy nie był przypadkiem zachlapany pasek wodą lub innym płynem. Albo rolka jest minimalnie skrzywiona. Jaki pasek jest włożony, może pomoże założenie takiego z powłoka teflonową (np.Dayco)
carbonek Opublikowano 13 Września 2012 Autor Opublikowano 13 Września 2012 pasek byl suchy. nie ma mozliwosci zeby rolka byla krzywa ... wymieniany byl caly rozrzad nowy na nowy , przekladane byly nawet kola zebate z drugiego takiego samego auta ... z tym paskiem powlekanym to nie mam pojecia ...
carbonek Opublikowano 13 Września 2012 Autor Opublikowano 13 Września 2012 Jutro pojade do drugiego mechanika ... niech rozbiera i moze bedzie madrzejszy. Ja juz nie mam pomyslow co to moze byc. Przed wymiana bylo wszystko normalnie. SZOK !
done Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 Dokładnie, jedź i jak zrobi, będzie wszystko ok. to weź rachunek i niech ten pierwszy odda Ci bynajmniej kasę za robociznę.
carbonek Opublikowano 13 Września 2012 Autor Opublikowano 13 Września 2012 sluchajcie ... podpowiedzcie moze jeszcze cos z tym napieciem paska ... bo jak faktycznie za duze to delikatne popuszczenie zalatwi sprawe ? to auto juz po tej modernizacji ktora byla w AVF z tymi napinaczami. jutro jestem umowiony w zakladzie ktory specjalizuje sie tylko w rozrzadach na diagnoze i ogarniecie tematu. jak okaze sie ze to faktycznie napinacz to kolesiowi zrobie odpowiednia reklame i bede chcial zwrot kosztow.
Pretor Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 Ja kupiłem auto 100km po wymianie rozrządu (tydzień). Od początku wkurzało mnie że głośno chodzi rozrząd który sprawdziłem i pasek był właściwie napięty. Dzwoniłem do warsztatu gdzie było wymieniany i szef warsztatu powiedział, że głośno chodzi pasek conti powlekany jakimś teflonem i po ok 5k km powinien ucichnąć. Po przejechaniu tych 5k km dalej było go słychać i pojechałem z reklamacją. Po rozebraniu rozrządu oglądałem wszystkie części i były jak najbardziej ok łącznie z paskiem więc chciałem aby to z powrotem założyli lecz szef warsztatu powiedział, że chce bym był zadowolony z ich usługi i wymienili mi kompletny rozrząd na nowy ale tym razem założyli zwykły pasek conti i po wymianie rozrząd pracuje cicho.
machina Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 Dźwięk jest niepokojący, coś w stylu padającego łożyska w rolce lub pompie wody. Po poprawnym montażu nowego rozrządu na dobrych częściach minimum 70tys powinieneś o nim zapomnieć. Ja bym reklamował
carbonek Opublikowano 14 Września 2012 Autor Opublikowano 14 Września 2012 Panowie... Zrobione. Wymieniona pompa na skf i pasek. Jest tak jak powinno być. Jutro jadę z rachunkiem do partacza także zyczcie powodzenia heheheeeeeeeee
flex78 Opublikowano 15 Września 2012 Opublikowano 15 Września 2012 Jaką pompę miałeś poprzednio i jaki pasek założyłeś? Panowie... Zrobione. Wymieniona pompa na skf i pasek. Jest tak jak powinno być. Jutro jadę z rachunkiem do partacza także zyczcie powodzenia heheheeeeeeeee
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się