Jump to content
IGNORED

Wysokie korekcje.


Pandzior
 Share

Recommended Posts

Mam 1z i 8 bitowy komp, w związku z tym jak sprawdzam korekcje to ostatnie okienko jest puste. Jeżeli w pierwszym oknie mam wysokie korekcje, to fizycznie który to cylinder?

Link to comment
Share on other sites

Owszem, cylinder trzeci z wtryskiem sterującym nie jest uwzględniany a reszta wskazań właśnie odnosi się do niego jako wzorcowego więc wskazania odnoszą się kolejno licząc od rozrządu i kolumn od lewej w grupie 013 i wartości odpowiadają : pierwszemu, drugiemu i czwartemu cylindrowi. Należy też brać pod uwagę, że sam wtrysk sterujący może nie działać prawidłowo więc wtedy należy się posiłkować wskazaniami z grup 000 BS i 004 BS oraz sprawdzić czy ECU nie zapisał błędu dot. nieprawidłowej regulacji początku wtrysku.

Link to comment
Share on other sites

Na które wskazania trzeba zwrócić uwagę w grupie 000 BS i 004 BS? Auto po wymianie wtrysków na wydajniejsze dymi na czarno. Zresztą mechanik, który sprawdzał mi wtryski zanim je założyłem mówił, że nie są w najlepszej kondycji. A o to który wtrysk odpowiada, któremu okienku w VAGu ptyalem, gdyż przy wymianie wtrysku, źle osadziłem wtrysk sterujący i miał przedmuchy, a na VAGu korekcje na cylindrze 1 wskazywały ponad dwa. Ogólnie teraz po czyszczeniu wtryskiwaczy (płynem kupionym w markecie) korekcie wynoszą ok. 0.7 a auto przy depnięciu, bez zmian dymi na czarno jak lokomotywa.

Link to comment
Share on other sites

Tak jak wcześniej naisałem : w gupie 000 BS na wartośc kąta wyprzedzenia wtrysku, w 004 BS na wartość m.in. w ostatniej kolumnie na wartość wysterowania elektrozaworu N108 w pompie wtryskowej i na ewentualne błędy związane z regulacją kąta wtrsysku. Przy podmianie wtryskiwaczy na te 216 wartości ulegną zmianie ale należy je skorygować lub poprosić o to tunera aby zgrał je z aktualnymi pozostałymi wartościami w sterowniku silnika. Bez opowiedniej korekcji ciśnienia doładowania turbo ten silnik ma prawo dymić więc niech to ogarnie tuner bo ma większą wiedzę niż ktokolwiek kto się tym nie zajmuje.

Link to comment
Share on other sites

a po zmianie wtryskow zaczal Ci gorzej zapalac na zimno?

---------- Post dopisany at 12:44 ---------- Poprzedni post napisany at 12:44 ----------

jakie masz ustawione cisnienie 220/300?

Link to comment
Share on other sites

Pierwsze odpalenie to była tragedia, ale teraz odpala tas samo, ew delikatnie gorzej. Jak mam ustawione to nie wiem, bo nie ustawiałem wtrysków u pompiarza, tylko wrzuciłem je tak jak kupiłem.

Link to comment
Share on other sites

czujesz roznice w jezdzie ? asv tez maja cisnienie 220/300 przed montażem nie pojechales sprawdzic wtryskow do serwisu koszt nie wielki dla mnie sprawdzili za 20zl wszystkie...

ustawiales kąt wtrysku po wymianie ?? bo napewno sie przestawil na tych wtryskach

---------- Post dopisany at 14:45 ---------- Poprzedni post napisany at 14:43 ----------

jaka masz ustawiona dawke paliwa obecnie bo tez bedzie zmianiona

Link to comment
Share on other sites

Kąt wtrysku w 000 BS ok 48-50. Dawką też się bawiłem, zmniejszyłem na poniżej trójki, ale samym VAGiem nie miałem dużego pola manewru. Spróbuję jeszcze jutro zwiększyć i zobaczę co się będzie działo. Właśnie spodziewałem się większej różnicy w jeździe. Muszę jeszcze się zmobilizować i podłączyć N75 bo w tej chwili jeżdżę na zmostkowanych przewodach.

Link to comment
Share on other sites

z ta dawka to jest tak ze im wyzsza wartosc tym dawka mniejsza wiec jesli jest kolo 3 to ja bym tak zostawil i juz jej nie ruszal bo jesli ustawisz ponizej 3 to zacznie jeszcze bardziej dymic bo zwiekszysz dawke...

z ta roznica w jezdzie tak myslalem ze duzej nie bedzie kumpel zrobil tak samo i tez mowil ze slabe odczucia

roznica by byla odczuwalna jakbys zalozyl 216

z tym dymieniem moze problem byc w pompie wtryskowej i jej zużyciu

ja mialem podobnie po zmianie wtryskow na 216 zaczal kiepsko odpalac na zimnym mino kata wtrysku ustawionego ksiazkowo gdzie na seryjnych wtryskach palil od strzala i tez mialem problem z dymieniem nawet jadac spokojnie muskajac gaz tez delikatnie dymil na czarno a jak sie depnelo to tak czarno bylo za mna ze widocznosc zerowa szczegolnie od 3tys obrotow w gore... dawke mialem 2.6 ustawiona z tego co pamietam czyli wysoka

strasznie denerwowalo mnie te dymianie wiec pomyslalem ze to moze wina pompy wtryskowej kupilem pompe od afn za 350zl dalem do boscha wymienili jakies zaworki zaplacilem 150zl i mowia ze pompa ok. zalozylem ta pompe i roznica ogromna teraz pali od strzala mino kata ~ 43 lepiej pali na cieplym i przestal dymic znaczy jakis tam maly dymek jest przy bucie w podloge ale w lusterku nie widoczny nawet... o niebo lepiej jak wczesniej gdzie lipa byla jezdzic

dawke paliwa mam teraz ~ 3.6 chyba

teraz czuc ze samochod jest mocniejszy na nowej pompie przedtem jazda 140 to juz bylo slychac ze samochod sie meczy teraz mozna jechac 150-160 i jedzie tak jakby to bylo 120

tylko z tego co wiem pompa od afn jest chyba mozniejsza jak ta w AHU

w weekend bede dawal do boscha swoja stara pompe do sprawdzenia podejrzewam ze szrot bedzie...

---------- Post dopisany 23-09-2012 at 08:07 ---------- Poprzedni post napisany 17-09-2012 at 15:32 ----------

moja pompa juz po sprawdzeniu, szrot ogolnie koszt naprawy w boschu wyceniony na 1650zl :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...