fabii Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 Witam 1.Problem miałem z dwumasem przy odpalaniu jak się silnik zagrzał - nowy już założony problemu nie ma. 2.Sterownik skrzyni do zrobienia - zrobione, wymiana oleju i parę jeszcze rzeczy. wielkie dzięki dla Bartka za zrobienie autka choć 400 km miałem do Ciebie, daleko ale się opłaca fachowo szybko i przyjemnie autko chodzi super ,polecam każdemu jak ma skrzynie do roboty tylko Bartek . Jeszcze raz dzięki. pozdro.
ocinus Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 Kolego jakie objawy miałeś przy rozgrzanym silniku?
fabii Opublikowano 12 Października 2012 Autor Opublikowano 12 Października 2012 Witam było to już opisane na forum ,objawy przy rozgrzanym silniku gdy się zapala słychać zgrzyt tak jakby blacha się o blachę ocierała i przy gaszeniu tez słychać tylko mniej tak samo jak staniesz samochodem krzywo na wzniesieniu jedna stroną auta to samo słychać dwumas jedz do dobrego mechanika to jak jest dobry gdy zgasisz samochód to już powinien wiedzieć ze dwumas się kończy bo słychać zgrzyt pod autem , w manualnych maja jeszcze kangura ale ja tego nie miałem .Po wymianie dwumasu jest oki nie ma zgrzytów .
ghost2255 Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Z jakimi kosztami trzeba się liczyć przy naprawie MULTI? Czy są to kwoty podobne do zwykłych automatów? 2-4 tys.zł?
fabii Opublikowano 21 Października 2012 Autor Opublikowano 21 Października 2012 Witam ja ci na to pytanie nie odpowiem bo nie robiłem zwykłego automatu choć mam już 5 lat b5 automat i nic się nie dzieje ,co do multi to już trochę kasy wydałem zależy co się popsuje i mam go pół roku teraz myślę jak Brtek zrobił sterownik to parę lat pośmigam .Multi to taka skrzynia ze musisz z nią , jak z małym dzieckiem delikatnie to pojeździsz .
HiRide Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 Z jakimi kosztami trzeba się liczyć przy naprawie MULTI? Czy są to kwoty podobne do zwykłych automatów? 2-4 tys.zł? moj multi ma przejechane 230 tys i niedawno byl naprawiany* Razem z nowym kolem dwumasowym wyszlo....6 tys zl (stare bylo zuzyte i uszkodzilo obudowe skrzyni) Przy tym przebiegu raczej nie ma co liczyc na mniejsze koszta jesli nic wczesniej przy skrzyni nie bylo robione. Przed naprawa padl sterownik -naprawilem,po naprawie padl sterownik -naprawilem. Z tym ze u mnie bierznie oraz pompa olejowa byla dobra.Gdyby nie to ,juz bym nie mial auta albo przerobil na manual. Jezdzi sie przyjemnie ale uwazam ze nie warto pakowac tyle kasy w tą skrzynie bo to swego rodzaju bomba zegarowa. Do *tego,jesli padnie Ci sterownik,ponosisz kolejne koszta,no chyba ze bedziesz w stanie naprawic sobie sam.Niestety to nie zawsze jest mozliwe.* Jesli zadales pytanie o naprawe tej skrzyni bo myslisz nad kupnem samochodu z ta skarbonką ,to stanowczo odradzam.
chester121 Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 ja bym nie uogólniał moja a4 ma juz nabite ponad 270 kkm i oprucz zmiany oleju co 60 kkm nic nie robione nigdy przy niej, a zaznacze ze auto, a napewno skrzynia nie jest traktowana jak z porcelany, poprostu wsiadam odpalam i jedyne na co zwracam uwage to dziury na drogach ;P ja wiem napewno ze nastepne auto bedzie mialo na 100% skrzynie multitronic
HiRide Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 ja bym nie uogólniał moja a4 ma juz nabite ponad 270 kkm i oprucz zmiany oleju co 60 kkm nic nie robione nigdy przy niej,a zaznacze ze auto, a napewno skrzynia nie jest traktowana jak z porcelany, poprostu wsiadam odpalam i jedyne na co zwracam uwage to dziury na drogach ;P ja wiem napewno ze nastepne auto bedzie mialo na 100% skrzynie multitronic Tez tak twardo stałem za ta skrzynia *ale do czasu* Jesli jestes pewien ze nic przy skrzyni nie bylo robione wczesniej,procz wymiany oleju,to Twoja naprawa nie zamknie sie raczej w 6 tys ,*tymbardziej ze jak sam napisales ,nie przejmujesz sie ta skrzynia:naughty: Moja skrzynia przed naprawa,nie szarpala ani nie dawala znac o sobie w zaden inny sposob -lac i jezdzic Po rozebraniu na czesci okazalo sie ze juz dlugo bym nie pojezdzil i moglo dojsc do powaznego uszkodzenia elementow w skrzyni np przez rozciagniety lancuch. Ja tez sobie nie wyobrazalem w nastepnym aucie innej skrzyni niz multitronic a teraz sobie nie wyobrazam kolejnego auta z ta skrzynia.No chyba ze kupie auto z salonu,dobije do 100 tys km i pozbede sie dokad sie skrzynia nie posypie. Zobaczysz kolego jak Ci przyjdzie do placenia za naprawe skrzyni.Auto bedzie warte 25 tys a za remont dasz najmnej tyle co ja.Gdzie tu sens i logika. Gdyby teraz mnie to spotkalo ,zmienial bym na manual + quattro.
Rafal-L Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 ja mam juz drugie auto z multi i nawet jakbym mial kupic nastepna skrzynie bo ta np. sie rozsypie to i tak ja kupie;) w Kwietniu pewnie zawitam ponownie u Bartka na generalny remont skrzynki:)
chester121 Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Zdaje sobie sprawe z tego ze nie ma nic wiecznego i predzej czy pozniej cos bedzie trzeba naprawic, ale komfort, "inteligenca" i nauka stylu jazdy kierowcy uzasadniaja drozsze naprawy. Zreszta czy one sa napewno tak duze, prawie 300kkm na tym samym sprzegle i dwumasie w manualu to juz niedlugo byla by 2 wymiana ( a to jakies 2000-3000zl) Wiem ze jest jeszcze tiptronic ponoc mniej awaryjny ale jezdzilem nim przez 3 miesiace glownie w miescie i nie spisywal sie najlepiej ( ciągłe wachlowanie biegmi dawalo sie odczuc) tak wiec zostane przy swoim i jesli w przyszlosci nie bedzie naprawa kosztowac liczby z 3 zerami to nie zmienie opini o niej. PS w gorach szczegolnie multi pokazuje na co ja stac. Sent from my iPhone using Tapatalk
HiRide Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Zdaje sobie sprawe z tego ze nie ma nic wiecznego i predzej czy pozniej cos bedzie trzeba naprawic, ale komfort, "inteligenca" i nauka stylu jazdy kierowcy uzasadniaja drozsze naprawy.Zreszta czy one sa napewno tak duze, prawie 300kkm na tym samym sprzegle i dwumasie w manualu to juz niedlugo byla by 2 wymiana ( a to jakies 2000-3000zl) Wiem ze jest jeszcze tiptronic ponoc mniej awaryjny ale jezdzilem nim przez 3 miesiace glownie w miescie i nie spisywal sie najlepiej ( ciągłe wachlowanie biegmi dawalo sie odczuc) tak wiec zostane przy swoim i jesli w przyszlosci nie bedzie naprawa kosztowac liczby z 3 zerami to nie zmienie opini o niej. PS w gorach szczegolnie multi pokazuje na co ja stac. Sent from my iPhone using Tapatalk Chcialbym zobaczyc Twoja skrzynie wewnatrz ( na jednym dwumasie) 300 tys km* w gorach ,multi najbarziej dostaje po D...*:hi:Generalnie chyba ludzie obieraja dwie drogi przy tej skrzyni -komfort-bez wzgledu na koszta -rozsądek* Ja sie musialem sam przekonac na wlasnej skorze co to za skrzynia zeby dopiero moc o niej zmienic zdanie.Tak jak juz pisalem wczesniej-jak jest sprawna i dobrze wyremontowana to daje duzo radosci z jazdy.Ale cena jaka trzeba zaplacic za to wszystko jest o wiele za duza w stosunku do wartosci samochodu w ktorym taka skrzynia siedzi i z tego powodu,to ją wyklucza.
chester121 Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 Zapewne masz dużo racji ja jeszcze nie rozstałem się z gotówką, wiec tez do końca nie mogę mówić, że nie zmienię zdania, chce tylko zauważyć, że w aucie tej klasy raczej wszystko jest dużo za drogie weźmy takie wtryski, wymiana tez oscyluje w granicach 5000 (w aso nawet 10 000) zł i tez nie starczają na Bóg wie ile, a nie widzę specjalnej różnicy w stosunku do starych wtrysków, jakie miałem w octavi prócz tego, że były trwale i tanie w wymianie ;( Odnośnie gór to wiem ze jest to wysiłek dla skrzyni nie mówię żeby ciągle tak ją katować, ale w takich warunkach można zauważyć w pełni, co to znaczy inteligentna, np., gdy zjeżdżałem z dość sporej góry bardzo długo i wolno (korki :/) praktycznie nie używałem hamulca skrzynia sama wiedziała ze nie chcę jechać szybko i hamowała, porostu rewelacja normalnie miał bym hamulce spalone po jednym takim zjeździe. Co do przebiegu (dokładnie to 273 kkm) w aucie wymieniane były rzeczy eksploatacyjne, nawet amortyzatory (skuteczność ok 72-74%) i wahacze maja znaczniki na śrubach i nakrętkach zrobione przez AUDI. Przed chwila wyjąłem aku., chyba się kończy i o dziwo rok produkcji „07.04 VW OOOO” czyli 8 lat. Generalnie pierwszym postem przekonałeś mnie, tak wiec za rok postaram się umówić z Bartem na wymianę oleju, pełną diagnozę i ewentualny remont (oby nie kapitalny)
Rafal-L Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 ja chce robic w kwietniu Generalke u Bartka;) trzeba doinwestowac autko
HiRide Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 ja chce robic w kwietniu Generalke u Bartka;) trzeba doinwestowac autko dokladnie Chociaz ja bym wolal taką kase zainwestowac np w nowe mody w samochodzie albo np wyjazd na krete Pozostaje zyczyc Ci powodzenia i wiaderek zlotowek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się