DzOjU Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 mam konkretny problem. Ciezko odpala mi samochod za pierwszym razem;/ zamieszczam ponizej link do pobrania z filmikiem w mp4 jak to wyglada. Bylem u mechanikow i nie wiedza co to. Jeden wymienil pompe paliwa i ustawil ze caly czas dziala a nie tylko 3 sek i sie wylacza poniewaz mowil ze to tutaj jest problem i nadal to samo. Jest to dla mnie uciazliwe bo jadac do pracy na 3 rano budze ludzi pod blokiem swoja proba odpalania. Na zalaczonym filmiku zaskakuje i pali ale czasem muli go przy 400 obr. i gasnie lecz za druga proba odpala od reki. Zauwazylem ze jesli jest zimno to szybciej odpali bo wlacza sie ssanie a w upale kreci i kreci. a4b5.mp4 - Speedy Share - upload your files here z gory dzieki za odpowiedz;D
wojtek26 Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 Sprawdz jaką temp cieczy widzi czujnik temp ECU i porównaj ja z temp na wskaznikach rano przed uruchomieniem. Zobacz czy nie ma żadnych błedów w ECU. Sprawdź równiez wskazania przepływki oraz czasy wtrysku na wolnych obrotach
benyA4 Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 rozumiem ze jak mechanik wymienil pompe to sprawdzil ci cisnienie paliwa bezposrednio na listwie wtryskowej ??? pamietaj ze pompa potrafi dawac do 8 barow co jest o wiele za dozo dla wtryskow wiec masz regolator cisnienia paliwa, i jesli on jest walniety to nowa pompa nic tu nie pomoze. Sprawdz ciosnienie paliwa bezposrednio na listwie, 4 bary bedzie ok. I tak jak kolega wyzej sprawdz temperature jka widzi ecu bo na jej podstawie oblicza czas i wielkosc wtrysku.
mirek_999 Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 czy posiadasz lpg ??? bo jeśli tak to zle ustawiony gaz morze to powodować???
ja74687 Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 Posprawdzaj to co kolega benyA4 ci napisał jak nie pomoże to przeczyść jeszcze przepustnicę podłącz jeszcze VAG, i raczej nie sądzę żeby była to wina lpg bo samochód odpala na benzynie a jak byś miał jakąś nieszczelność gazu to bo ci długo kręcił ale odpalił wiem bo miałem właśnie problem z lpg
Andrew7771 Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 Ja mialem taki problem jak mi padl czujnik temp. W sumie to znow mi chyba padl bo na blacie wskazowa ani drgnie od temp, ale odpala normalnie. Nie wiem, sa tam 4 piny i moze jeden odpowiada za przesyl info do kompa a inny na blat i to mi sie spsulo .... W kazdym badz razie podepnij VAG i zobacz
wjot1 Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 Kolego jak rozwiążesz problem,to daj znać. Mam podobny problem. Zazwyczaj z rana(ewentualnie jak postoi dłużej) to czasami przy 1szym odpaleniu nie dość, że kręci z 3s nim odpali, to jak odpali - dusi go na niskich obrotach - musze mu dac gazu troche i po chwili sie normuje wszstko.Podczas jazdy wszystko w normie. Nie mam pojęcia co z tym zrobić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się