Jump to content
IGNORED

Problem po wymianie klocków, tarcz tylnych i regeneracji tylnych zacisków


Recommended Posts

Posted

mechanik zmienił mi tylne tarcze i klocki, podczas wymiany okazało się że stoją tłoczki i konieczna jest regeneracja zacisków. Podczas jazdy co jakiś czas podczas hamowania włącza się ABS mimo że nie ma poślizgu no i pedał jest miękki tak jak hamując na lodzie. Jak na postoju przy włączonym silniku wciskam pedał to robi się on coraz twardszy wiec chyba zapowietrzony ukłąd nie wchodzi w grę? Tak jak mówiłem dzieje się tak co drugie lub trzecie hamowanie. Czy wróci to do normy po dłuższym eksploatowaniu czy mam jechać z reklamacją do mechanika?

Posted

włączający się ABS to wina złego montażu pierścienia albo czujnika ABS-u a miękki pedał z winy zapowietrzenia .

Mam nadzieję że nie opróżnił ci zbiorniczka z płynem i nie zapowietrzył bloku ABS a tylko zaciski są nieodpowietrzone bo jak Blok ABS-u to czeka cię chardkor z odpowietrzaniem.

Posted

mechanik to jakiś cep

zadzwoń jutro do mnie to powiem Ci co i jak

Posted

byłem u niego z reklamacją i wymienił mi lewy pierścień ABS i już wszystko ok. Ale fakt faktem spierdaczył lekko mówiąc. Dodatkowo oddając przed reklamacją auto mojej żonie która jest w ciąży twierdził że wszystko się dopasuje i objaw ABSu zginie. Dobrze że w nic nie uderzyła wracając bo audi nie hamowało praktycznie w miejscu tak jak przed naprawą.

Posted

masz jeszcze zapowietrzone zaciski

Posted
masz jeszcze zapowietrzone zaciski

czemu tak uważasz? faktycznie pedał jest taki miękkawy ale dobrze hamuje. a jeszcze sie tak przy okazji zapytam czy z tyłu też są klocki kierunkowe?

Posted

jezeli miałes rozbierane zaciski to masz je zle odpowietrzone

bez odpowiedniej wiedzy na ten temat nie zrobisz tego poprawnie

tylne klocki nie sa kierunkowe

Posted

mechanik to wszystko robił więc myślę że odpowiednią wiedzę posiada tylko trochę mu nie wyszło z tym pierścieniem ABSu. Myślę że dobrze odpowietrzył zaciski, podobno dwukrotnie to robił ale nie wiem czy aby napewno. jakie objawy są zapowietrzonych zacisków? dodam że jak cofam to piszczą mi hamulce tylne dlatego pytałem się o kierunkowośc klocków tylnych. jak mogę sprawdzić czy faktycznie zaciski mam zapowietrzone po czym to poznam?

Posted

jak masz miekki pedał to masz zapowietrzone zaciski

mechanik i 10 razy bedzie je odpowietrzał to i tak nie zrobi tego poprawnie

poszukaj na forum, ze dwadziescia razy opisywałem jak sie to robi

Posted

ja sprawdzam to tak:

- na zgaszonym silniku wciskam ze 3 razy hamulec, za pierwszym razem jest stosunkowo mięki a jak wciskam koleine dwa razy to pedał staje się twardszy i idzie do góry

-przy 3 wciśnięciu trzymam go wciśniętego ok 5 sekund

-trzymając go wciśniętego odpalam silnik i wtedy pedał powinien opaść

Wg mnie jest ok, jeśli się mylę popraw mnie proszę

Posted
ja sprawdzam to tak:

- na zgaszonym silniku wciskam ze 3 razy hamulec, za pierwszym razem jest stosunkowo mięki a jak wciskam koleine dwa razy to pedał staje się twardszy i idzie do góry

-przy 3 wciśnięciu trzymam go wciśniętego ok 5 sekund

-trzymając go wciśniętego odpalam silnik i wtedy pedał powinien opaść

Wg mnie jest ok, jeśli się mylę popraw mnie proszę

Tak możesz sprawdzić servo i pompę vacum a nie zapowietrzenie hamulców:facepalm:

Posted

devastation ma rację, poszukaj jego postów nt odpowietrzania tylnych zacisków. Sam odpowietrzałem tylne zaciski wg jego wskazówek i dopiero teraz mam je prawidłowo odpowietrzone.

Przeciętny mechanik pojęcia o tym nie ma i zapewne wg niego jest ok.

Posted

dobra poszukam

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...