kmiecic26 Posted September 18, 2012 Posted September 18, 2012 Witam wszystkich. Moje pytanie dotyczy ,co jest przyczyną czarnego tłumika przy obecności DPF w Audi A4 1,9 Tdi B7. Z tego co się wiem to tłumik powinien być czysty. Wspomnę że używam samochodu wyłącznie w mieście i dość często zapala mi się kontrolka filtra i muszę go dopalać. Czy czarna rura jest czymś normalnym czy może świadczy o jakiejś usterce. Jeżeli ktoś wie na ten temat to proszę o odpowiedz Pozdrawiam
baszmak7 Posted September 18, 2012 Posted September 18, 2012 w dieslu chcesz mieć czyste wydechy??? powodzenia
griga-st Posted September 18, 2012 Posted September 18, 2012 Kmieic, masz jak najbardziej racje, końcówka tłumika z filtrem DPF powinna być czysta. W przeciwieństwie do benzyny z E5:facepalm: B7 w Dieslu+DPF nie nadaje się kompletnie do miasta. Takie użytkowanie skończyło się u mojej ex zapaleniem auta! Przetopiła się osłona termiczna i zapaliła się rurka odprowadzająca wodę od parownika klimatyzacji:kox: Dla mnie skończyło się to wtedy wymiana polowy auta(ubezpieczenie),chociaż szkody były głównie po proszku z gaśnicy:decayed:
.Pablo. Posted September 18, 2012 Posted September 18, 2012 Miałem dpfa i program końcóweczka czyściutka. Jeżdżę 70% miasto kontrolka filtra w ogóle mi się nie zapalała. Teraz nie mam dpfa i mocniejszy program i już mam trochę sadzy na wylocie <lol> . więc jak masz dpfa i czarny wydech to masz jakąś usterkę.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now