Wojtasss Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Witam, zacznę od początku, w czerwcu padło turbo i pojechałem do mechanika, oddał do regeneracji po czym stwierdził że trzeba wymienić dwa wtryski jeszcze i kilka innych bzdetów, pompowtryski załatwiał on po niesamowicie okazyjnej cenie i podobno mialy byc boscha. Kilka dni po odebraniu samochodu okazało się że na biegu neutralnym raz na jakis czas zaczyna telepać całym autem ale zdarzało sie to rzadko, po jakims czasie sie zaczęło nasilać a dodatkowo raz samochod po kilkunastogodzinnym postoju nie chcial odpalic wiec zaholowalem go do niego ale akurat w tym momencie odpalil i chodzilo wszystko jak należy i stwierdził ze nie wie dlaczego tak i przeczyscil układ paliwowy co nie przyniosło zadnej poprawy, pojechalem wiec do innego poleconego przez znajomego mechanika i on po przejrzeniu wszystkiego oznajmil ze te bzdety które ten pierwszy wymienil sa w gorszym stanie niz te ktore byly, ze jeden z pompowtryskow ktore wymienil nie dziala jak nalezy i on jest przyczyną drgań, na szczescie na to mialem roczna gwarancje wiec pojechalem znow do pierwszego, powiedzialem mu o wszystkim i doszedł do wniosku ze faktycznie, moze tak byc, niby wymienil wtrysk stwierdzil ze wine ponosi za to kiepskie paliwo i uprzedzil ze przy przyspieszaniu moze przez jakies 1000km telepac bo ten nowy wtrysk jest mocny a tamte zamulone tym trefnym paliwem i faktycznie po przekroczeniu 2tys obrotow mocno telepie silnikiem za kazdym razem gdy przyspieszam, ale widze ze on cos moze krecic wiec pytam Was co sądzicie o tym? Czy ktos tak mial?
kkam Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 zrób logi, to podstawa. Czy przy wymianie pompowtrysków mechanik dał nowe oringi i śruby? Jaki był stan gniazd w głowicy i wałka? W jakim stanie dwumas?
Wojtasss Opublikowano 23 Września 2012 Autor Opublikowano 23 Września 2012 Logi-musze sie zorientowac w temacie i zrobie, oringi i śruby chyba tak, chociaz sprawdzic go nie sprawdze raczej, gniazda nie mowil nic, walki wymienił wg mechanika drugiego na gorsze. O dwumasie tez nie wspominał. dzieki za szybka odp.
rookie Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Zmień mechanika, bo z tego co piszesz to nakłada ci makaron na uszy. Pompowtryski muszą mieć ten sam numer i trzeba je dostroić. Jak pisze kolega, nowe oringi i śruby to podstawa. ---------- Post dopisany at 23:44 ---------- Poprzedni post napisany at 23:43 ---------- A nie uciekła ci moc delikatnie? Pali się check engine?
Wojtasss Opublikowano 23 Września 2012 Autor Opublikowano 23 Września 2012 Racja, coś on kręci, nie bede u niego juz nic robił ale chce zeby mi doprowadził do ładu to co zaczął robić. Nie pali sie, moc raczej jest taka sama, tylko to telepanie. Co do mocy jeszcze to mam wrazenie sie zmieniła po tej regeneracji turbiny, wcześniej bylo tak ze zbierał sie od 1500 juz ładnie a teraz do 2000 ma dziure i idzie taki zmulony, dopiero po 2000 nagle rusza, ale nie wiem czy to wczesniej bylo cos modzone czy teraz jest zle.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się