KamilHTC Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Witam serdecznie Rozważam zmianę mojego A4 na coś mocniejszego (na myśli B6 sedan 3.0 V6 automat), dajcie krótkie odpowiedzi jakie macie osiągi od 0 do 100km/h ewentualnie jak ktoś testował wyżej to ile U mnie ciężkie A4 B5 w automacie z wszystkimi szybami elektrycznymi, klimatyzacja, skóra, podgrzewane fotele do tego gaz z conajmniej połową zbiornika, zapas w bagażniku i z 65% zbiornika benzyny (wszystko trochę waży). W wolnej chwili sprawdzę jak będzie na rezerwie i bez zapasu. Reasumując: A4 B5 Sedan Automat 2.8 V6 z LPG Na PB95 ok 9,5s Na LPG ok 10,5s Katalogowo 7,6s
grzechog83 Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 chcesz pojeżdzic ostro to 2,7 biturbo,bedzie sie lepiej zbierał jak 3,0 v6 w b6
KamilHTC Opublikowano 25 Września 2012 Autor Opublikowano 25 Września 2012 Piszmy o przyziemnych rozwiązaniach tj od 1.8T do rozsądnego 3.0 V6, Podaj jak z przyspieszeniem u Ciebie w manualu.
grzechog83 Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 Na gazie 9,5sek no ale to Quattro,wiec jest troche gożej niż oska ---------- Post dopisany at 20:45 ---------- Poprzedni post napisany at 20:43 ---------- z tdi 130 km i 6 skrzynia jest cieżko z pod światel ---------- Post dopisany at 20:49 ---------- Poprzedni post napisany at 20:45 ---------- ale sam sie zastanawiam nad 3.0 v6 w b6,najlepszy wybór z pośrud 1,8t 2.016v to jes moje zdanie.
Mariusz90r Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 Mój AEB 1.8T 150KM na dziurawym dolocie potrafił zrobić pierwszą setkę w 8,5sek, po ogarnięciu dolotu nie mierzyłem ale odczuwalnie zbiera się lepiej... Myślę że po chipie w 1.8T masz spokojnie widoki na pierwszą setkę poniżej 8sekund.
oborek Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 Moja A4 3.0 V6 quattro w automacie na PB 8,5s na tiptronicu do 100km/h
spknet Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 Moja B6 AVF po chipie 162km i 372nm od 0-100 8.0s bez problemu, mysle ze juz niebawem z turbo BRD i korekcie bedzie 7s
KamilHTC Opublikowano 30 Września 2012 Autor Opublikowano 30 Września 2012 U mnie po odciążeniu z koła zapasowego w bagażniku i PB na 1/4 baku (gaz pełny zbiornik) na gazie ok 9,5s na benzynie ok 9s błąd pomiaru do ok +/-0,5s
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się