Jump to content
IGNORED

[B5 ARM]] Samochód przerywał, aż zgasł i teraz nie odpala


wiwixxx
 Share

Recommended Posts

Witam serdecznie. Przepraszam na samym początku jeżeli zrobiłem jakiś błąd, źle dobrałem forum albo temat. Kupiłem 2 miesiące temu A4 95r przebieg 200tys km. Samochód od samego początku bardzo mi się spodobał, wszystko w nim grało jak należy. Po 2 miesiącach pojechałem po znajomego na lotnisko. Samochód ładnie jechał(100-160km/h) Pod koniec podróży po przejechaniu około 300km przy około 140km/h samochód nagle zaczął zwalniać, wciskanie pedału gazu oraz redukcja nic nie dawały. Tak jakby zaczął tracić moc. Po zwolnieniu do okolo 60km/h i wrzuceniu 3 biegu, jakoś zaczął jechać, ale cały czas przerywał oraz zwalniał. Wciskanie gazu nic nie dawało. Zjechałem z autostradu do miasta, na szczęcie stało sie to tuż przed domem, i w mieście było juz okej. Następnego dnia pojechałem samochodem do sklepu i znowu zaczęły sie problemy z przerywaniem. Na wolnych obrotach było okej, na obrotach rzędu 3tys, dało sie odczuć przerywanie i brak mocy. Wrociłem do domu. Rozebrałem przepustnice, wyczyściłem ją, i pojechałem na jazdę próbną. Po kilku km wrócilem do domu. Było wszystko okej. Dzień później odpaliłem samochód i chciałem pojechać do kolegi. Po przejechaniu około 200metrów samochód zaczął zwalniać i przerywać. Znowu brak mocy. Dojechałem do ronda i zgasł. Nie chciał już więcej odpalić. Zadzwoniłem po kumpla, zapchaliśmy go pod dom, i nic. Próbowałem odpalić 10razy i nic. Następnego dnia to samo. Benzyna jest na 100% bo dolałem 5 litrów(bak wskazywał 1/3) bezpiecznik od pompy paliwa jest okej, samochód kreci, ale objaw jakby brak paliwa. Pompy paliwa nie słychać. Świece i przewody sprawdzone, są okej. Jako że jestem w UK, a tu podłączenie do kompa słono kosztuje chciałbym poprosić o Wasze opinię na ten temat. Ja jako laik samochodowy obstawiam pompę paliwa. I tak mnie czeka holowanie na warsztat, więc może chociaż spróbuję coś z kolegą porobić zanim wstawię go na warsztat. Z góry dziękuję wszystkim za pomoc. A moderatorów strony przepraszam jeżeli coś źle napisałem.

Link to comment
Share on other sites

obstawiam na moduł zapłonowy, niedawno wymieniałem obstawiałem podobnie jak Ty, ale elektryk sprawdził i wyszło na moduł, koszt takiego 70zł używka, tylko u mnie to się stało od razu, prawdopodobnie po zamoczeniu silnika.

Link to comment
Share on other sites

bardzo podobne objawy miałem w oplu vectrze, i to właśnie była pompa paliwa, ale auto miałem zagazowane więc jechało, problem był tylko jak odpalic nie chciało bo odpalało na benzynie,

Link to comment
Share on other sites

Bo np w większości samochodów po przekręceniu kluczyka słychać pompę paliwa, a u mnie nie słychać nic. Słuchałem w bagażniku i też nic. Nawet małego szelestu. A Auto kręci, jeszcze na samym początku jak zgasło coś tam odpalało na 2-3sekundy na 200-300obrotów, ale po wciśnięciu pedału gazu gasło. Później już nic. Teraz jak odpalam wskazówka obrotomierza nawet nie drgnie. [br]Dopisany: 02 Czerwiec 2008, 22:37 _________________________________________________Próbowaliśmy je na "pych" odpalić z górki, ale tez nic. Na chwile jakby chciał odpalić (200-300obrotów) i zgasł. Teraz kaplica. Ale cały czas "kręci"

Link to comment
Share on other sites

a filtry sprawdzałeś?

dobierz sie do pompki paliwa, w bagażniku wyjmujesz takie kółeczko styropianowe, odkręcasz 3 sróbki i wtedy słuchaj, jak nic nie usłyszysz to pompa.

Link to comment
Share on other sites

jak miałem corse miałem identyczne objawy i okazało się że to właśnie pompa, i u kolegi było z dwa tygodnie temu to samo w escordzie. na pych nie odpalaj bo możesz rozwalić rozrząd z tego co wiem chyba żę sie myle to mnie poprawcie

Link to comment
Share on other sites

Dziekuje za podpowiedzi. Myslicie ze wymieniac samemu, czy dac na warsztat? Bo nigdy sie w to nie bawilem, a wiadomo w baku jest benzyna, wiec nie latwo o tragedie. Jak wyglada wymiana pompy? czy jest to trudne do wymiany? Robil to juz moze ktos wczesniej? dziekuje za kazda wskazowke.

Link to comment
Share on other sites

spoko powinieneś dać sobie rade. Po odkręceniu pokrywy, w zbiorniku, pompa umieszczona jest w koszyczku, którą wyciągasz jako całość.. ą jeżeli kupisz samą pompe, no to muśisz ją wyciągnąć z tego koszyczka, odpiąć przewody i podpiąć nową :)...

Link to comment
Share on other sites

Na Twoim miejscu najpierw sprawdziłbym czy prąd idzie do pompy, żeby nie robić zbędnych kosztów :)

Link to comment
Share on other sites

okej, ale skoro pompa przez kilka dni się zacinała to chyba przez to że była już stara i to były jej ostatnie tchnienia. Myślicie że to zasilanie mogło tak przerywać?[br]Dopisany: 04 Czerwiec 2008, 19:49 _________________________________________________dobra. Pompa nie dostaje zasilania, i na bezpieczniku od pompy nie ma napięcia?? Jakieś wskazówki??[br]Dopisany: 04 Czerwiec 2008, 20:40 _________________________________________________Samochód wrócił dziś od mechanika. Pasek rozrządu był rozsynchronizowany i przeskoczył na zębach. Pasek został wymieniony, plus nowe przewody wysokiego napięcia. Samochód sprawdzony na kompie, i cała reszta gra :) Mechanik powiedział że mało brakowało i silnik poszedł by na złom. Koszt całkowity naprawy w przeliczeniu na Polskie pieniądze to: 380zł

Pozdrawiam i dziękuje wszystkim za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...